امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید چهار قطعه موسیقی باکلام در شبکه اترک

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۰۹:۴۳

«نیشتمان(سرزمین)»، «دائیک( مادر) »، «شانازی» و «وطن ده جانمز( وطن جان من است )» عنوان چهار قطعه موسیقایی تولید شبکه اترک است که در شورای عالی موسیقی و سرود استانها مورد تصویب قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهار قطعه موسیقی باکلام و در ساختار های مختلف با عناوین «نیشتمان(سرزمین)»، « دائیک(مادر)»، «شانازی» و«وطن ده جانمز(وطن جان من است)» از تولیدات موسیقی وسرود شبکه استانی اترک، علاوه بر تصویب در شورای عالی موسیقی و سرود استان‌ها، مجوز پخش از شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیما را دریافت کردند.

قطعه موسیقی با عنوان « نیشتمان (سرزمین)» با شعری از صادق آدینه، آهنگسازی وتنظیم حمیدگلشنی و خوانندگی حمید علی نیا در ساختار پاپ برای پخش از شبکه‌های استانی وسراسری صداوسیما مورد  تصویب قرار گرفت.

 قطعه موسیقی با عنوان « دائیک  (مادر)» با شعر و خوانندگی حمید علی نیا، آهنگسازی و تنظیم حمید گلشنی در ساختار پاپ محلی برای پخش از شبکه‌های استانی وسراسری صداوسیما مورد تحسین و تصویب قرار گرفت.

 قطعه موسیقی با عنوان «شانازی» با شعری از صادق آدینه، آهنگسازی و تنظیم حمیدگلشنی و خوانندگی حمید علی نیا در ساختار پاپ کرمانجی برای پخش از شبکه‌های استانی وسراسری صداوسیما مورد تشویق و تصویب قرار گرفت.

قطعه موسیقی با عنوان «وطن ده جانمز( وطن جان من است)» با شعری از محمد حصاری، آهنگسازی و تنظیم مسعود بنی آدم و خوانندگی مرتضی حیدری در ساختار پاپ ترکی برای پخش از شبکه‌های استانی وسراسری صداوسیما مورد تصویب قرار گرفت.

این آثار درسامانه ‏آرشیو جامع ‏دفتر موسیقی ‏و سرود ثبت ‏شده و با شماره ‏سی ‏دی20234قابل ‏احصا ‏و بهره ‏برداری می‌باشد.

 

امتیاز شما