امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداو سیمای خراسان شمالی در کنار تولیدکنندگان

مشاهده ۷۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۰۸:۲۶

طی نشستی در شبکه اترک، موانع و مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان خراسان شمالی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداو سیمای خراسان شمالی در جلسه‌ای با تولیدکنندگان که با هدف ارائه راهکار‌های تحقق شعار سال، صدا و سیما‌ی استان برگزار شد، موانع و مشکلات بر سر راه تولید را بررسی کرد.

جلسه هیئت اندیشه ورزی با محور تحقق شعار سال با حضور احمد عارف خانی ، قائم مقام صدا و سیمای خراسان شمالی و تولید کنندگان و کارآفرینان استان برگزار شد، در ابتدای این جلسه تولید کنندگان به بیان خواسته‌ها و مشکلات سر راه تولید پرداختند و راهکار‌هایی برای بهبود تولید و ایجاد اشتغال ارائه کردند.

قائم مقام صدا و سیمای خراسان شمالی در این نشست اندیشه ورزی حمایت معنوی از تولیدکنندگان را یکی از رسالت‌های شبکه استانی و ملی برای تحقق شعار سال توصیف کرد و گفت: در کنار بیان و پیگیری مطالبات صنعتگران و تولیدکنندگان استان در رسانه مستندی به همین منظور در شبکه استانی تولید و پخش خواهد شد.

تولید کنندگان هم اقدامات صدا و سیما را در این حوزه مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کردند: برگزاری این جلسه‌ها راهگشا باشد و دغدغه تولید کنندگان را کم کند.

شیرزادی تولید کننده ماکارانی گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه واحد تولیدی خود و اشتغال هرچه بیشتر جوانان منطقه را در دستوکار قرار داده است.

نماینده شرکت سبک سازان شرق و تولید کننده هبلکس (سفال سبک) استان در این جلسه گفت: صدا و سیما می‌تواند پلی بین دانشگاه و کارآفرینان باشد تا فناوری‌ها بروز رسانی شود.

صابری همچنین افزود: برای تحقق شعار سال دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند تا با ایجاد اشتغال، بیکاری کمتر و جهش تولید میسر شود.

حیدریان تولیدکننده محصولات پلاستیکی هم گفت: صدا و سیما به عنوان ارکان اصلی رسانه در جامعه می‌تواند دغدغه‌های تولید کنندگان را به گونه‌ای منعکس کند که بخش صنعت و اقتصاد را متحول کند.

امتیاز شما