امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

افزایش تعامل شبکه اترک با سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی

مشاهده ۷۲
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۰۸:۲۰

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی همراه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از ایستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی و FM   آخرداغ بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا واعظی ، مدیرکل و اعضای شورای معاونین صدا و سیمای خراسان شمالی همراه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از ایستگاه فرستنده پرقدرت تلویزیونی و FM  آخرداغ  بازدید کرد.

مدیرکل شبکه اترک، بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ایستگاه فرستنده پرقدرت رادیویی و تلویزیونی را نشان دغدغه مندی وی نسبت به رضایتمندی مردم از رسانه استانی عنوان کرد و بر ارتقا و بالا بردن سطح کیفی و سیگنال رسانی فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه استانی اترک تاکید شد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی از حضور و اهتمام دکتر بهزادفر قدردانی و بر هم افزایی هرچه بیشتر صداوسیما و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد.

دکتر بهزادفر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز گفت: همواره تلاش این سازمان در جذب و تخصیص بودجه‌های مناسب به منظور پیشرفت و خدمت رسانی به مردم استان بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

وی افزود : برای بالابردن سطح پوشش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و ارتقاء تجهیزات فنی در صداوسیما استان بالاخص فرستنده‌ها  اختصاص بودجه مناسب لازم و مورد توجه است.

 

تصاویر

امتیاز شما