امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

خطبه‌های نماز جمعه روی آنتن شبکه اترک

مشاهده ۸۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۰۸:۳۱

صدا و سیمای خراسان شمالی نسبت به انعکاس خطبه‌های نماز جمعه در استان مبادرت می ورزد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای خراسان شمالی با پخش خطبه‌های نماز جمعه در استان، مخاطبان را در جریان مسائل عبادی، سیاسی و اجتماعی روز کشور و جهان قرار می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد با بیان اینکه عملیات وعده صادق، نقطه عطفی بود برای دنیا و قدرت ایران در آن نمایان شد، گفت: کشور‌هایی که مدعی تجهیزات و امکانات جنگی بودند، حالا ساکت شدند و رژیم صهیونیستی هم که درصدد پاسخ بر آمد، جهان غرب، او را از درافتادن با ایران مقتدر، برحذر داشت.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز بیش از ۴۰ دانشگاه اروپا و آمریکا به میدان آمدند و علیه اسرائیل تظاهرات کردند گفت: کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان داشتند حالا دانشجویان خود را تنها به دلیل دفاع از مظلوم و نه به جرم براندازی، دستگیر و روانه زندان‌ها می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در وعده صادق، کاری کرد که اوضاع منطقه را به قبل و بعد وعده صادق، تقسیم می‌کنند.

خطیب جمعه بجنورد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت امام صادق علیه السلام گفت حضرت امام صادق (ع) دو راهبرد تبلیغ و تبیین دین اسلام را انجام می‌داد و حدود چهار هزار شاگرد را تربیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری تاکید کرد: امروز هم شبیه به زمان امام صادق (ع) است و دشمن با قدرت رسانه‌ای صنعت فیلمسازی و هجمه‌های بزرگ دینی، ایران را هدف قرار داده است و سخنرانان، مبلغان، معلمان،  فعالان حوزه رسانه‌ای و فرهنگی و هر کسی که می‌تواند، باید همچون امام صادق کار تبیینی انجام دهد.

امتیاز شما