امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل حفظ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با مدیرکل شبکه اترک؛
دیدار مدیرکل حفظ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با مدیرکل شبکه اترک؛

قدردانی از شبکه اترک به خاطر پرداختن به فرهنگ انقلابی و شهید و شهادت

۱۴۰۳/۰۲/۱۸- ۱۲:۰۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل شبکه اترک از پرداختن به فرهنگ انقلابی و شهید و شهادت در برنامه‌های رسانه استانی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا واعظی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان با بیان اینکه ساخت سریالی با موضوع دوران انقلاب و دفاع مقدس در دستور کار هست که تولید آن باعث شناخت استان و معرفی آن می‌شود، گفت : کنگره ملی 3000 شهید سال آینده برگزار خواهد شد و تولید این مجموعه سریالی و رونمایی از آن در این کنگره بهترین فرصت هم برای کنگره و هم شناساندن استان است.

مدیرکل شبکه اترک افزود: با تولید این سریال به نوعی ادای دینی به 3000 شهید استان خراسان شمالی خواهد شد.

این سریال از دوران پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند و یک شناسنامه خوبی برای جریان انقلاب و دفاع مقدس با روایت آن خواهد شد و همه دستگاه‌های متولی پای کار بیایند تا این مجموعه به سرانجام برسد و آبرویی برای استان شود.

دکتر واعظی گفت :.بهترین کار ساخت سریالی است که در کنگره رونمایی شود و یک کار بزرگ خواهد بود و همچنین طی جلسه ای که با فرماندهی سپاه استان برگزار گردید نیز ایشان از این سریال استقبال نمودند و اعلام داشتند همه جوره حمایت خواهند داشت.

سرهنگ مهدی الهی راد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خراسان شمالی ، ضمن تقدیر و تشکر از  مدیرکل و کارکنان شبکه اترک جهت پرداخت به فرهنگ انقلابی و شهید و شهادت و گسترش رسانه ای عملیات وعده صادق گفت : بنیاد حفظ آثار پای کار است و منابع خود را تماما در اختیار صداوسیما قرار خواهد داد و در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

امتیاز شما