امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل شبکه اترک با پدر شهید و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس؛
دیدار مدیرکل شبکه اترک با پدر شهید و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس؛

دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی‌های ایثارگران و شهداست

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۲/۰۷/۰۸- ۰۹:۰۴
تعداد بازدید:161

همزمان با هفته دفاع مقدس، مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی به همراه جمعی از مسئولین با خانواده ی شهید و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا وسیما خراسان شمالی به همراه مسئول بسیج صدا و سیمای استان، مسئول بسیج رسانه استان و مسئول کانون بسیج رسانه با خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس و  جانباز 70 درصد دیدار کردند .
دکتر رضا واعظی مدیرکل شبکه اترک در دیدار با  پدر شهید عزیزاله شجاعی سرخ زو،  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بزرگمردی و فداکاری شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا با گذشت و فداکاری به ما درس ایستادگی و آزادی دادند و بر ما وظیفه است که رهرو راه شهیدان باشیم. وی در ادامه شهیدان را قهرمانان جاودانه تاریخ خواند و افزود: هریک از شهیدان به مانند اسطوره‌های ماندگار در تاریخ کشور عزیزمان ثبت شدند و اگر به وصیت هریک از آنان عمل کنیم به رستگاری خواهیم رسید.
این شهید بزرگوار در روستای سرخ زو از توابع شهرستان شیروان به دنیا آمد و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافته و چهاردهم تیر 1367 در سور کوه بانه به فیض شهادت نائل آمد.
همچنین مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در دیدار با جانباز 70 درصد  محمد قاسم مهنانی گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی‌های ایثارگران و شهداست و ما میراث دار خون شهدا هستیم چون به برکت خون شهدا ایران اسلامی‌به جایگاه اصلی خود دست یافته است.
جانباز محمد قاسم مهنانی در دوران دفاع مقدس در منطقه کردستان، دچار مجروحیت شد که علاوه بر مشکلات تنفسی یک پایش نیز از زانو قطع می‌باشد.
در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان، مسئول بسیج رسانه استان، مسئول بسیج صدا و سیمای استان و مسئول کانون بسیج رسانه به نمایندگی از جامعه رسانه ای، با اهداء لوح از ایثارگری و صبر و استقامت این خانواده‌ شهید و جانباز تقدیر کرد.

تصاویر

امتیاز شما