امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

خوراکی‌ها و «آنچه در مورد اقتصاد غذا باید بدانیم» در شبکه سلامت

مشاهده ۲۵۷
۱۴۰۲/۰۵/۰۲- ۰۹:۵۳

مستند «آنچه در مورد اقتصاد غذا باید بدانیم» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند تک قسمتی در گونه مستند آموزش، سلامت و اقتصاد، محصول آمریکا در سال 2021 و قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود. مدیر دوبله این مستند اردشیر منظم است.

در این مستند به سوالاتی درباره ارگانیک بودن خوراکی‌ها، اینکه خوراکی‌ها چه مسافتی را طی کرده‌اند تا به ما برسند و ... پاسخ داده شده است. این مستند نشان می‌دهد صنعت خوراک دستخوش تغییرات لحظه ای است و استفاده بیش از حد از مواد خوراکی آسیب به محیط زیست را سبب شده...

این اثر یک برنامه کاملاً کاربردی درباره انواع مواد غذایی است و نکات و اطلاعات لازم را در مورد آنها به مخاطب منتقل می‌کند. مخاطب با دانستن این اطلاعات می تواند تصمیم گیری‌های بهتری در زمینه ی سلامت غذایی داشته باشد و با دقت بیشتری مواد غذایی مختلف را خریداری کند. این جنبه ی کاربردی و آموزشی برنامه می تواند برای خانواده‌ها سودمند و در بهبود تغذیه ی آنها مؤثر باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی سلامت مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سلامت، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما