امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه سلامت از رابطه «دلارها و دندانپزشکان» می‌گوید

مشاهده ۱۳۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۳- ۱۳:۲۸

مستند «دلارها و دندانپزشکان» با گویندگی ۳۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  این مستند در گونه مستند خبری، پزشکی محصول آمریکا در سال ۲۰۱۲ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند اردشیر منظم و صدابرداری آن به عهده سهیل عابدی بوده است. بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، سیما رستگاران، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، آرزو روشناس، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، فاطمه صبا، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، عباس نباتی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و اردشیر منظم صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این مستند پزشکی به طور ویژه به دندانپزشکی می‌پردازد و سعی دارد به حاشیه‌های این حرفه و سواستفاده‌های احتمالی پزشکان بپردازد.
فیلم تحقیقی جامع در مورد ابعاد مختلف حرفه دندانپزشکی و ابعاد مالی آن است که مشتریان را غالباً با مشکلات بسیار مواجه کرده است و برای علاقه مندان به موضوع می تواند جذاب و سودمند باشد.

شبکه‌ی سلامت، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما