امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

یک «صبح معجزه آسا» با شبکه سلامت

مشاهده ۲۰۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۹- ۱۲:۱۱

مستند «صبح معجزه آسا» با گویندگی ۳۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند در گونه مستند زندگینامه محصول آمریکا در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند اردشیر منظم و صدابرداری آن به عهده حسین حسنی فر بوده است. زهره اسدی، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، آرزو روشناس، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، فاطمه صبا، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، علی منصوری راد، اردشیر منظم، مریم مهماندوست، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی و اردشیر منظم صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این مستند درباره‌ی‌هال الرود است؛ نویسنده‌ای که با توجه به عادات سالم مانند سحرخیزی و هشیاری و توجه مدام به غنیمت شمردن زندگی و نوشتن کتابی پرفروش در این باره بر زندگی انسان‌های زیادی تأثیر گذاشته است.
اهمیت این مستند بیشتر در مورد موضوع و محتوای آن است که همانا آموزش عادات سالم زیستن است. از آنجا که ریشه ی بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات جسمی و روحی در عصر حاضر به خاطر عادات نالاسم غذایی و از این قبیل است جنبه ی آموزشی فیلم می تواند برای مخاطب بسیار سودمند باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سلامت، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما