محسن شاهین پور، مترجم کتاب «روان شناسی تبلیغات» امشب 28 تیر، در برنامه «چراغ مطالعه» پاسخگوی سؤالات کورش علیانی میشود.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «چراغ مطالعه» که فصل تازه خود را به نقد و بررسی کتب روان شناسی اختصاص داده است، در چهارمین قسمت از این فصل به بررسی کتاب «روان شناسی تبلیغات» میپردازد.
در کتاب روان شناسی تبلیغات که بههمت محسن شاهینپور و همسرش سمیه اولی ترجمه شده و انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده است، به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته میشود.
همچنین این کتاب، تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی و اینکه چه پیامهایی «منتقل» میشوند را در برمیگیرد.
چهارمین قسمت از فصل جدید «چراغ مطالعه» امشب 28 تیرماه ساعت 21، روی آنتن شبکه چهار میرود.