به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «چراغ مطالعه» که فصل تازه خود را به نقد و بررسی کتب روان شناسی اختصاص داده است، در چهارمین قسمت از این فصل به بررسی کتاب «روان شناسی تبلیغات» میپردازد. در کتاب روان شناسی تبلیغات که بههمت محسن شاهینپور و همسرش سمیه اولی ترجمه شده و انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده است، به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته میشود.
همچنین این کتاب، تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی و اینکه چه پیامهایی «منتقل» میشوند را در برمیگیرد. چهارمین قسمت از فصل جدید «چراغ مطالعه» امشب 28 تیرماه ساعت 21، روی آنتن شبکه چهار میرود.