امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

پاسداشت روز جهانی قدس شریف در شبکه جهان بین

مشاهده ۸۶
۱۴۰۳/۰۱/۱۵- ۰۹:۵۵

شبکه جهان بین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس شریف، برنامه‌های ویژه ای تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای شبکه جهان بین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، برنامه‌های گوناگونی تهیه و پخش می‌کند.

معاونت سیمای جهان بین با ویژه برنامه‌های »حماسه بیداری» و «روز بیداری» به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی روز جهانی قدس را گرامی می دارد.

«حماسه بیداری» امشب و فردا شب از ساعت 20:45 تا 21:45 با اجرای ابوالفضل هادی پور روی آنتن می رود.

دعوت از مسئولان استانی، کارشناسان سیاسی، نماهنگ و موسیقی، میان برنامه‌های مرتبط و گزارش های مردمی از بخش های این برنامه است.

«روز بیداری» هم با اجرای احمد باقری، زهرا کریم زاده و گزارشگری دنیا صفری از ساعت 08:30 صبح روز جمعه تا پایان راهپیمایی، حماسه حضور هم استانی‌ها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین را پوشش گسترده تصویری می دهد.

انعکاس راهپیمایی شهرکرد از میدان بسیج تا مصلای بزرگ حضرت امام(ره)، حضور کارشناسان، خوانندگان استانی، گروه سرود در برنامه، تیزرهای مختلف، نماهنگ و کلیپ، کلام امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، گزارش های مردمی، گزارش های خبرنگاران آزاد شهرستان‌های مختلف استان، از جمله بخش های مختلف این برنامه است.

معاونت صدا هم با ویژه برنامه «روز اسلام»، روز حمایت از قبله گاه اول مسلمانان و مردم بی دفاع فلسطین را ارج می نهد.

این برنامه به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی، گویندگی فرزین مظفری، گزارشگری فریده نادری و حسین سلحشوری، از ساعت 08:30 تا 11:30 روی آنتن می رود.

پوشش مراسم راهپیمایی شهرکرد، انعکاس راهپیمایی در شهرستان‌های مختلف استان توسط خبرنگاران آزاد و همکاران افتخاری، اطلاعیه‌های اعلام مسیرهای راهپیمایی، مصاحبه با مردم و حضور پرشور هم استانی‌ها، بسته‌های صوتی، ترانه و موسیقی، صحبت های کارشناسی، کلام امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، پیامک و تلفن از قسمت های متنوع این ویژه برنامه است که تقدیم شنوندگان خواهد شد.

پوشش برنامه‌های سراسر استان، پخش نماهنگ های تهییجی از روز پنج شنبه، اعلام مسیرهای راهپیمایی و محدودیت های ترافیکی روز قدس در بخش های خبری رادیویی و تلویزیونی، انعکاس راهپیمایی در شهرستان‌های مختلف با استفاده از ظرفیت گروه‌های خبری و خبرنگاران آزاد و پوشش راهپیمایی نقاط مختلف شهری و روستایی استان، تهیه و تنظیم خبر مکتوب از برنامه‌های این روز و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از فعالیت های گسترده معاونت خبر در روز حمایت از قدس شریف و مردم رنجدیده فلسطین است.

معاونت فضای مجازی چهارمحال و بختیاری هم با تولید 4 کلیپ، دو گزارش، یک قطعه موشن گرافیک، دو قطعه استوری موشن و بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتواهای مرتبط در آپارات، روز جهانی قدس را گرامی می دارد.

امتیاز شما