امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم اندیشی برای اجرای برنامه‌های هدفمند در هفته جمعیت

مشاهده ۵۴
۱۴۰۳/۰۲/۱۳- ۱۰:۰۳

در نشست هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، برای اجرای اقدامات هدفمند در هفته جمعیت برنامه ریزی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست فرهنگ سازی در مقوله خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از رسالت های اصلی رسانه بیان کرد و گفت: برنامه سازی و پخش محتوا در این زمینه به طور متناوب در شبکه جهان بین انجام می‌شود.

سید محسن حسینی گفت: نهادینه کردن و ترویج فرهنگ فرزندآوری و جوانی جمعیت، برنامه ریزی بلند مدت با بهره گیری از نظرات کارشناسی و تبلیغات اثر بخش و پایدار را می طلبد.

وی افزود: تولیدات کوتاه مدت در بستر فضای مجازی، تبلیغ و انتقال پیام در قالب مبلمان شهری در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

وی گفت: رسانه استانی برای اجرای برنامه‌های هدفمند در جامعه با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی به منظور ترویج سبک زندگی در خانواده با نشاط، جوانی جمعیت و فرزندآوری و همچنین پوشش برنامه‌های هفته جمعیت در سطح استان آمادگی دارد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هم در این نشست با اشاره به اهمیت زبان هنر در انتقال پیام و اثربخشی آن، از اقدامات تأثیرگذار صدا و سیما برای پرداختن به موضوع جوانی جمعیت در برنامه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام فاطمی نیا گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه، هم افزایی و تعامل می توان اهمیت موضوع خانواده، جمعیت و فرزندآوری را برای اذهان جامعه تبیین و در این زمینه فرهنگ سازی کرد.

در این نشست معاونان و مدیران حوزه‌های پیام، گزارشی از اقدامات واحد خود درخصوص پرداختن به موضوع خانواده و جوانی جمعیت به طور روزانه و متناوب در برنامه‌های تولیدی و تأمینی رسانه استانی اشاره کردند.

امتیاز شما