امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست هماهنگی روز قدس در صداوسیمای استان چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۱۱۸
۱۴۰۳/۰۱/۱۴- ۱۲:۲۸

نشست هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صدا و سیمای استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست با گرامیداشت شب های قدر و تسلیت شهادت تعدادی از سرداران سپاه در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: با شهادت سردار زاهدی و سرداران اسلام به دست رژیم جنایتگر صهیونیست، امسال مناسبت روز قدس ویژه تر خواهد شد.

سید محسن حسینی به فعالیت های رسانه ای مجموعه صدا وسیمای استان در مناسبت های اخیر از جمله انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن، نوروز و ماه رمضان اشاره کرد و افزود: تلاش شبکه استانی؛ همراهی با مردم و مسئولان استان برای اطلاع رسانی از برگزاری، پوشش و انعکاس برنامه‌ها است.

وی گفت: امسال برای گرامیداشت روز جهانی قدس، در برنامه‌های سحر و افطار و دیگر برنامه‌های روتین به اهمیت موضوع غزه و قدس پرداخته می‌شود و پس از راهپیمایی روز قدس تا عید فطر؛ خوانش حضور مردم در برنامه‌های رسانه ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست با محکومیت حرکت ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه اسلام در سوریه گفت: ساعت 21 امشب تجمع مردمی در میدان امامزادگان دو خاتون شهرکرد در محکومیت این جنایت رژیم غاصب صهیونیست برگزار می‌شود.

سرهنگ موسی انصاری با اشاره به آمادگی همه شهرستان‌های استان برای برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال به دنبال جنایات صهیونیست ها در غزه و همچنین شهادت تعدادی از سرداران سپاه جمهوری اسلامی ایران، مردم با حضور پرشورتر از قبل فریاد انزجار خود را از این حرکت ننگین رژیم صهیونیستی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سر می دهند.

وی مسیر راهپیمایی روز قدس امسال در شهرکرد را از میدان بسیج، خیابان شریعتی به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تلاش های شبانه روزی مجموعه صدا و سیمای استان که به طور مستمر پابه پای مردم و مسئولان با نگاه جهادی و اهتمام انقلابی برای اطلاع رسانی، تولید محتوا و پوشش و انعکاس تمامی‌برنامه‌ها حضور چشمگیری دارند، تشکر و قدردانی کرد.

امتیاز شما