امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن پیروزی انقلاب در شبکه اترک

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۱:۳۴

صداوسیمای خراسان شمالی در 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌با برنامه‌های ویژه با مردم انقلابی استان همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «برای وطن» عنوان ویژه برنامه ای است که از صدای اترک پخش می‌شود. این برنامه می‌کوشد تا با بخش های متنوع ضمن ایجاد شورآفرینی وامید و فضای شاد ، حضور مردم در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب را منعکس کند. و دستاوردها و راز ماندگاری انقلاب اسلامی را با دعوت از کارشناسان مورد بررسی قراردهد.

گزارش مردمی از مسیرهای راهپیمایی، سرودها و آهنگ های حماسی و ملی، ارتباط با گزارشگران شهرستان‌های استان، پخش موسیقی محلی با حضور خوانندگان و نوازندگان استانی، ارتباط با مسئولین استان، ارتباط با شبکه‌های سراسری،  پخش سخنان بزرگان انقلاب، مسابقه، خاطره گویی، پخش سخنرانی مراسم 22 بهمن، تلفن و پیامک و... از دیگر بخش های برنامه است.

ویژه برنامه «برای وطن» به تهیه کنندگی سمیرا شرافتی نژاد یکشنبه 22 بهمن ماه  ساعت 8  از صدای اترک به طور زنده روی آنتن می رود.

همچنین سیمای اترک  با برنامه «برای وطن» با مخاطبانش همراه می‌شود. این برنامه با پوشش راهپیمایی 22 بهمن وپخش زنده این مراسم از تمام شهرستان‌های استان ، شور و هیجان مردم انقلابی خطه خراسان شمالی را برای ببیندگان به تصویر می‌کشد.

گزارش مردمی، اجرای موسیقی زنده، ارتباط با شهرهای استان و شبکه‌های سراسری، کلام بزرگان، ارتباط با فرمانداران، پخش تصاویر ارسالی بینندگان، موسیقی تصویر، تلفن وپیامک و...  بخش های از برنامه است.

ویژه برنامه «برای وطن» به تهیه کنندگی ابراهیم مسبوق، حسین علیزاده، مجتبی فروزانفر و عباس کیانپور با اجرای فروزان سروی، گزارشگری رضا روشندل و نورمحمد یزدانی روز یکشنبه 22 بهمن ساعت 8  از سیمای اترک به صورت زنده روی آنتن می رود.

معاونت خبر مرکز خراسان شمالی نیز در بخش های مختلف خبری با پوشش مراسم راهپیمایی 22 بهمن و تهیه گزارش ها و مستندهای خبری از نقاط مختلف استان ، تلاطم امواج خروشان مردم ولایی را اطلاع رسانی می‌کند.  

  

امتیاز شما