امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی فرمانده انتظامی استان و سازمان بسیج مستضعفان کشور از شبکه اترک

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۰۹:۵۷

فرمانده انتظامی استان با حضور در تحریریه خبر صداوسیمای خراسان شمالی از همکاران معاونت خبر تقدیر کرد. همچنین معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان کشور با ارسال و اهدای لوح سپاس از مدیرکل و همکاران شبکه اترک قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در دیدار با همکاران معاونت خبر با اشاره به اینکه اخبار روزانه رصد می‌شود گفت : نوع محتوا، چینش اخبار ، پیوستگی موضوعی و نحوه اجرای گویندگان خبر خراسان شمالی مناسب و قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر  تعامل مناسب پلیس و اخبار استان افزود : انعکاس اخبار انتظامی می تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع جرم و دوری از ارتکاب آن داشته باشد.

قدردانی سازمان بسیج مستضعفان کشور از شبکه اترک

همچنین معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان کشور با ارسال و اهدای لوح سپاس  از مدیرکل و همکاران شبکه اترک قدردانی کرد.

           

سرتیپ پاسدار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور ، با ارسال و اهدای لوح سپاس  از تلاش های بی شائبه و زحمات صادقانه ی دکتر رضاواعظی مدیر کل  و کارکنان زحمتکش صدا و سیمای خراسان شمالی برای پوشش پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور ، تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: «بدینوسیله لازم می دانم به شکرانه توفیق و به رسم ادب و ارادت از زحمات بی شائبه و موثر شما در برپایی و برگزاری پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور به میزبانی استان خراسان شمالی مبذول داشته اید کمال تقدیر و تشکر داشته باشم . توفیقات روزافزونتان در راه پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) را از از خداوند متعال مسئلت دارم »

تصاویر

امتیاز شما