امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت روز رادیو؛
به مناسبت روز رادیو؛

پیام تبریک معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی

مشاهده ۶۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۱۰:۱۵

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی استان خراسان شمالی، هشتاد و چهارمین سالگرد تاسیس رادیو را به همکاران رادیو اترک تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سرهنگ علی اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در پیامی روز سالروز تاسیس رادیو را به همکاران معاونت صدای شبکه اترک تبریک گفت.

در پیام معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی استان خراسان شمالی آمده است : با وجود گسترش فناوری‌های رسانه ای و فضای مجازی، رادیو همچنان پرمصرف ترین رسانه در سطح جهانی است. این توانایی منحصر به فرد به این معنی است که رادیو با این تنوع مخاطب می تواند به عنوان عرصه ای برای شنیدن و شنیده شدن همه‌ی صداها باشد.

برای رادیو، ویژگی‌های متعددی را برشمرده اند، اما بحق باید رادیو را رسانه فرهنگ ساز نامید. این رسانه چابک، سهل الوصول، کم هزینه و پرمحتوا، در ساعات مختلف و متنوع، همراه مخاطبان خود بوده و به آن‌ها فرهنگ درست اندیشیدن، گفتگو و تعامل، تعمق و تدبر در امور، توجه و نوع دوستی و احترام به دیگران، خوب گوش کردن و خوب مطالعه کردن، تدبر و لذت بردن از آداب و رسوم و فرهنگ‌های مختلف و ده‌ها امر خوب و مفید دیگر را می‌آموزد.

سالروز این رسانه فرهنگ ساز و فرهنگ محور را به همه کارکنان عزیز و سختکوش و با تجربه رادیو و همچنین مخاطبان ارزشمند این رسانه، تبریک عرض می‌کنم و آرزوی توفیق برای این رسانه تاثیرگزار دارم.

 

امتیاز شما