امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شور انتخابات در صداوسیمای استان آذربایجان شرقی

مشاهده ۱۵۴
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۰۸:۰۲

ضبط مناظرات نامزدهای شرکت کننده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در صداوسیمای استان آذربایجان شرقی به شکل رسمی‌ کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مناظرات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌برای پخش از 13 کانال انتخاباتی حوزه‌های انتخابیه استان، از امروز هفدهم بهمن ماه آغاز و تا بیست و هشتم بهمن ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در هر قسمت از این برنامه، هر کدام از نامزدها در 7 بخش 10 دقیقه ای جمعاٌ  به مدت 70 دقیقه فرصت بیان ارائه دیدگاه‌ها، راهکارها و پیشنهادات پیرامون مسائل اجتماعی – فرهنگی – اقتصادی ـ سیاسی ـ عمرانی و... حوزه انتخابیه خود را دارند. در ادامه سایر نامزدهای همان حوزه انتخابیه صحبت های او را نقد و بررسی کرده و در پایان نامزد مربوطه به جمع بندی مطالب خود می‌پردازد. 

شایان ذکر است آذربایجان شرقی 13 حوزه انتخابیه وجود دارد که از این نظر مقام اول را در کشور داراست و بالطبع بیشترین تعداد کانال انتخاباتی هم بنام این استان در رسانه ملی ثبت شده است.

این مناظرات به صورت مستمر و فشرده در دو بخش زمانی صبح و بعد از ظهر ضبط می‌شود و در ایام انتخابات برای افزایش شور انتخاباتی در جامعه و نیز کمک به انتخاب درست در حوزه‌های انتخابیه در کنداکتور پخش سیمای استان آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

در مناظرات انتخابات صداوسیمای استان آذربایجان شرقی بیل افکن تهیه کننده؛ بخشی– موحد کارگردان؛ وظیفه ساران دستیار تهیه ؛ افصحی مجری ؛ تبک – محمودی نورپرداز ؛ فعال – کنعانی – غلامی – تبک – محمودی – برزگر – اسماعیلی – عزیزی تصویربرداران ؛ سجادیان – سلیمانی نیا صدابرداران ؛ غلامی – صابری – زارعی – عزیزی – دستیاران نور – تصویر و صدا ؛ وهابی – افواجی تدوینگر و فرشباف گریمور است .

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما