امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان شرقی

مشاهده ۸۰
۱۴۰۳/۰۲/۰۹- ۰۸:۳۷

صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی، ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی استان را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از اواخر هفته گذشته ، ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید زده شد.

دکتر اکبر رضایی در بازدید از پشت صحنه ضبط برنامه‌های تبلیغاتی جمعی از نامزد‌های راه یافته استان به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی‌گفت : پیش بینی می‌شود، حدود یک هزار دقیقه برنامه از نامزد‌ها، تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، 13 کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در 13حوزه انتخابیه در مجموع 658 برنامه در 7 محور با حضور 94 کاندیدا از 168 کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد .

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت این مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور نخست انتخابات مجلس گفت : در حالیکه که استان از حیث کثرت نامزد‌ها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش 98 مناظره تلویزیونی، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

دکتر رضایی اظهار داشت: در دور دوم به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره 120 دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز ، آذرشهر و اسکو ، 3 برنامه 60 دقیقه ای برای حوزه انتخابیه میانه و 3 برنامه 60 دقیقه ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود .

مرحله نخست دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار و انتخابات در سه حوزه استان به دور دوم کشیده شد که تکلیف ۶ نماینده استان در این دور مشخص خواهد شد.

گفتنی است دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

 

تصاویر

امتیاز شما