امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخشش صداوسیمای آذربایجان شرقی در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

مشاهده ۷۹
۱۴۰۲/۱۱/۱۷- ۱۰:۴۹

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی با حضور استاندار، فرمانده سپاه عاشورا و سایر مسئولان استانی برگزار و منتخبان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس رای هیئت داوران در بخش پادکست سرکار خانم افسانه کمال کاظمی رتبه اول و در بخش طرح و گرافیک جناب آقای غلامحسن نوران از معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی رتبه دوم را به خود اختصاص دادند .

همچنین در بخش ویژه کلیپ و گزارش تصویری سرکار خانم نیکی قربانی از خبرگزاری صدا و سیما به عنوان نفر اول این جشنواره معرفی شد.

گفتنی است جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف ایجاد فضای رقابت سازنده، ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه ای، شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای جدید و تقویت جایگاه رسانه‌ها هر سال توسط بسیج رسانه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

هفتمین دوره جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، گزارش(خبری-غیر خبری)، عکس(تک عکس-مجموعه عکس)، کلیپ و گزارش ویدئویی، کاریکاتور، طرح و گرافیک، صفحه‌آرایی مطبوعاتی، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و پادکست برگزار شد که خبرنگاران آثار خود را در این قالب ها به این جشنواره ارسال کردند.

شعارسال «مهار تورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، سبک زندگی ایرانی اسلامی «خانواده، جامعه، فرزندآوری»، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام «گروه‌های جهادی و روایت پیشرفت»، امید و نشاط آفرینی، مدیریت شهری «حقوق شهروندی، پسماند و محیط زیست شهری، عمران شهری، معماری ایرانی اسلامی، سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار شهری، محیط زیست و ورزش از جمله محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی بود .

حجاب و عفاف و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی بخش ویژه این دوره از جشنواره بود.

امتیاز شما