امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

اعلام آمادگی رسانه ملی برای توجه به نخبگان در برنامه سازی‌ها

مشاهده ۱۱۱
۱۴۰۳/۰۱/۳۰- ۰۸:۱۹

جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی و فرهنگی بسیج استان با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی دیدار و در راستای تعامل و هم افزایی در بهره مندی از ظرفیت رسانه ملی در الگوسازی از نخبگان بسیج گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در این دیدار جهش و رشد علمی و فرهنگی کشور را در چند سال اخیر چشمگیر دانست و گفت : رشد علمی ، زمینه‌ساز رفع مشکلات کشور می‌باشد و نخبگان بسیج قلب تپنده امید و تعالی ایران اسلامی هستند .

وی با اشاره به تأثیرگذاری ملی و فراملی نخبگان در کشور افزود : باید تمام اهتمام خود را بکار گیریم تا با امیدآفرینی در جامعه و تقویت ‌اعتماد و خودباوری و انگیزه ؛ روحیه و عرق ملی را در جوانان بالا ببریم .

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی تقویت و معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان را یکی از راهبردهای رسانه ملی عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت حمایت مالی و معنوی از جامعه نخبگانی ؛ از آمادگی رسانه ملی برای معرفی برترین‌های سرآمدان استان در حوزه‌های مختلف برای الگوسازی جوانان ، کمک به کارآمدی نظام، احصاء مشکلات استانی و ارائه راهکار کارآمد و عملی برای حل مشکلات موجود ، تولید برنامه‌های جدید با موضوع معرفی اقتصاد دانش بنیان ، خدمات و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و بهره گیری درست از دانش ، تخصص و توانایی نخبگان خبر داد .

رضایی تلاش برای فراگیر شدن گفتمان تولید علم در جامعه را مورد تاکید قرار داد و از معاونان حوزه‌های پیام خواست در برنامه‌های علمی رادیویی و تلویزیونی ، به حرکت علمی جوانان بیشتر پرداخت و توجه کنند .

وی در پایان به تعهد دینی و انقلابی در کنار تلاش علمی‌پرداخت و اضافه کرد : باید تلاش کنیم پیشرفت های علمی را با آرمانهای معنوی و انقلابی عجین کنیم .

در ابتدای این دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی و فرهنگی بسیج استان، دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها، نظرات، خواسته‌ها، آسیب ها و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف با مدیرکل صدا و سیما در میان گذاشتند .

 

تصاویر

امتیاز شما