امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو تهران روز پدر به آسایشگاه سالمندان کهریزک می رود

مشاهده ۲۱۳
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۱۲:۲۴

شبکه رادیویی تهران به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در ساعاتی از روز با ویژه برنامه «مدرسه علوی» به منظور تکریم از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها به آسایشگاه سالمندان کهریزک می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران با تدارک برنامه‌های متنوع و شاد روز پدر و ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین (ع) را گرامی می دارد. موضوع ویژه برنامه «مدرسه علوی» ابعاد شخصیتی امام علی(ع)، شیوه و سیره زندگی حضرت امیر المومنین(ع) و جایگاه و منزلت ایشان و تکریم پدر و... است.

شبکه رادیویی تهران در این روز، پنجشنبه مصادف با روز پدر با ویژه برنامه «مدرسه علوی» از ساعت 6:30 دقیقه به همت گروه‌های مختلف برنامه ساز، برنامه‌های متنوع و متعددی را با بخش های مسابقه، نمایش و طنز ویژه میلاد امام علی(ع) تقدیم مخاطبان می‌کند و مخاطبان شنونده آیتم های شنیدنی و گفت وگوهای جذاب خواهند بود.

ویژه برنامه مدرسه علوی به صورت ویژه از ساعت 6:30 با بخش های طنز، نمایش و در گفتگو با مسئولین و دست اندرکاران با موضوع ولادت و روز پدر در خدمت همراهان همیشگی رادیو تهران است که از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه گروه تاریخ و معارف در دو بخش تهیه و تدارک دیده شده است که از ساعت 10 تا 13:30 روی آنتن رادیو تهران می رود؛ یک بخش استودیویی با اجرای نیما اعتصام و تهیه کنندگی مریم السادات آصفی با بخش های پدران آسمانی و جشن میلاد پخش خواهد شد و بخش میدانی با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک، میان پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها با اجرای جواد تشکری و تهیه کنندگی محمدرضا پاکزادیان روی آنتن می رود.

گروه دانش و اقتصاد با دعوت از صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی و تولیدی و گفت وگو با آنها این ویژه برنامه را پیشکش می‌کند به 24000 شهید پایتخت، که از ساعت 14 تا 17 پخش خواهد شد.

 گروه ورزش و تفریحات ویژه برنامه مدرسه علوی را بیشتر از جنبه سرگرمی تفریحی تدارک دیده است که با حضور هنرمندان، نمایش های کوتاه طنز، اجرای موسیقی زنده ساعت 17 تا 20 روی آنتن رادیو تهران می رود. مسابقه بزرگ استعدادیابی در حوزه آواز، شعر و دکلمه با موضوع تکریم پدر و ولادت حضرت علی (ع) و... از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

برنامه "تهران من" و "باغ فیض" به صورت ویژه چهارشنبه 4 بهمن به موضوع پدر و ولادت امام علی(ع) می‌پردازند. 

با ما روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شوید. همچنین برنامه تهران میدان شهدا روز پنجشنبه از ساعت 13:30 به شهدای پدر اختصاص یافته است و با خانواده‌های معزز آنها گفت وگو می‌کند.

امتیاز شما