امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرصت انتخاب در رادیو تهران
فرصت انتخاب در رادیو تهران

نشست صمیمانه شبکه رادیویی تهران و فرمانداری تهران

مشاهده ۹۵
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۱۱:۴۸

معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران از نقش آفرینی شبکه رادیویی تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «احمد قیومی» معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران در جمع مدیران و برنامه سازان شبکه رادیویی تهران ضمن تبریک روز رادیو با اشاره به برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.
 وی افزود: در این مرحله 32 نامزد راه یافته به مرحله دوم برای کسب 16 کرسی نمایندگی مجلس دوازدهم  از حوزه انتخابیه تهران رقابت می‌کنند.
فرماندار تهران با تاکید بر این که هیچ گونه نمی توان از زحمات شما رادیویی‌ها تقدیر کرد، افزود: یکی از رسانه‌های که بیشتر مورد توجه تهرانی‌هاست رادیوست، رادیو به عنوان اولین رسانه ای است که شکل گرفته و هنوز هم جذاب است. هنوز هم با گذشت این همه سال و پیشرفت تکنولوژی، جایگاه ذاتی خودش را دارد. رسانه ای گرم که قدرت تصویرسازی بالایی دارد.
قیومی اذعان داشت: زحمات شما رادیو تهرانی‌ها دیده شده و تأثیرگذار بوده است. به مناسبت فرارسیدن انتخابات با عنوان برنامه«یه روستا یه عالمه رای» به روستاهای استان تهران سفر کردید. رادیو تهران همیشه پیشگام بوده و ما هم به عنوان پشتیبان اطلاع رسانی به آن تکیه می‌کنیم و امیدواریم که ارتباط بیشتری برقرار شود.
فرماندار تهران در پایان صحبت هایش افزود: امیدآفرینی در جامعه زمانی اتفاق می افتد که آنچه در شهر رخ می دهد را اطلاع رسانی کنید. در بحث بحران هنوز که هنوز، رادیو حرف اول را می زند، قدرشناس شما هستیم و خواهیم بود.

رادیویی‌ها بسیجی‌های رسانه هستند
حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران ضمن تبریک روز رادیو به همه همکاران رادیویی گفت: رادیو بسیجی‌های رسانه هستند و فعالین هم بسیجی وار کار می‌کنند و به دنبال ثروت، مقام و شهرت هم نیستند.
وی در ادامه از برنامه ریزی برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها در رادیو تهران از 13 تا 19 اردیبهشت خبر داد و افزود: دو برنامه "فرصت انتخاب "و "نماینده مردم" برای پخش مناظره‌های انتخاباتی و گفتگوی مستقیم نامزدها با مردم پیش بینی شده است . برنامه به نام "روستاگرد"به صورت روتین با معرفی روستاهای استان تهران در گفت وگو با نخبگان و اهالی پخش می‌شود  و برنامه "شهرآرا" نیز روز برگزاری دور دوم انتخابات روی آنتن رادیو تهران می رود.
مدیر شبکه رادیویی تهران در پایان صحبت هایش یاد و خاطره درگذشتگان رادیو را گرامی داشت و افزود: هنرمندان و پیشکسوتان رادیو که اکنون در کنار ما نیستند یادشان گرامی... مرحوم استاد جمشید جم و استاد جواد مانی از تهیه کننده‌های رادیو تهران هستند که این عزیزان را امسال از دست دادیم. در حال حاضر استاد پیشکسوت مسعود اسکویی در بستر بیماری هستند، دعا می‌کنیم هر چه زودتر شفا پیدا کنند و سایه شان بالای سر رادیویی‌ها باشد.
در پایان این مراسم علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی با «احمد قیومی» فرماندار شهرستان تهران دیدار کرد.

امتیاز شما