امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۲/۱۰/۱۱- ۱۱:۲۰

برنامه «جهان سیاست» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:30 نگاهی به مهم ترین رویدادهای ایران و جهان دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه چهارمین سالگرد شهادت مجاهد بزرگ، برهم زننده نقشه شوم امریکا در منطقه، امنیت آفرین منطقه غرب آسیا و فرمانده بی نظیر جبهه مقاومت «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»  خانواده ایشان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار مهمترین نقش و خدمت «شهید سلیمانی» را احیای جبهه مقاومت در منطقه عنوان کردند و گفتند: «شهید سلیمانی» برای احیای جبهه مقاومت تلاش بسیاری کرد و این کار را با همان اخلاص و با تدبیر و عقل و اخلاق پیش بُرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی‌، گسترش بیش از پیش نام و یاد و خصوصیات این شهید را ناشی از اخلاص «شهید سلیمانی» دانستند و تاکید کردند: مهمترین نقش و خدمت این شهید بزرگوار، احیای جبهه مقاومت در منطقه بوده است.

فریدون ماهر تهیه کننده این هفته «جهان سیاست» گفت: در برنامه دوشنبه 11 دی، در خصوص فرازهای مهم  این دیدار با دکتر مجتبی فردوسی‌پور دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه گفت و گو خواهیم کرد.

ماهر در خصوص دیگر بخش های برنامه به بخش میکروفون خبرساز و مشارکت بالای انتخابات به عنوان اولویت اصلی گروه‌های سیاسی اشاره کرد و افزود: در بخش با تحلیلگران نیز با حضور دکتر علیرضا اشراقی کارشناس مسایل غرب آسیا، اثرات نبرد مستقیم یمنی‌ها با نیروهای آمریکایی و انهدام کشتی تجاری که عازم «اسرائیل» بود را با بررسی خواهیم کرد.

گفتنی است «جهان سیاست» این هفته به تهیه کنندگی فریدون ماهر و اجرای اعظم لک از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:30 پخش می‌شود.

امتیاز شما