امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما مطرح شد
در آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما مطرح شد

سرعت‌بخشی به اجرای تحول، ضرورتِ امروز

مشاهده ۳۰۳
۱۴۰۲/۱۰/۱۰- ۲۰:۴۳
تعداد بازدید:303

آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما باحضور قائم‌مقام امور اجرایی و سرپرست حوزه ریاست سازمان صداوسیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روز گذشته و طی صدور حکمی از سوی رئیس رسانه ملی، شاهید مظفری که پیش از این قائم مقام معاون صدای سازمان صداوسیما بود به عنوان سرپرست مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما و مصطفی محمدی رئیس سابق این مرکز  به عنوان مشاور منصوب شد.

امروز، طی مراسمی و با حضور مهدی مجتهد، قائم‌مقام امور اجرایی و سرپرست حوزه ریاست سازمان صداوسیما، از زحمات مصطفی محمدی، رئیس پیشین مرکز طرح، برنامه و بودجه طی سال‌های گذشته قدردانی شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و مدیران کل مرکز و مدیران کل برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های سازمان برگزار شد، شاهید مظفری به عنوان سرپرست مرکز طرح، برنامه و بودجه معارفه شد.

سرپرست مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان در سخنانی از برنامه‌ها، راهبردهای تحولی، ظرفیت‌های موجود مدیریتی و استراتژی‌اش در حوزه سازمانی و مدیریت مرکز سخن گفت و اظهارکرد: ماموریت محوله از سوی ریاست سازمان استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای سرعت‌بخشی به اجرای سند تحول و ضرورت مشارکت همه جانبه عوامل در این برهه خاص و ویژه است.

وی همچنین از دوران تصدی مصطفی محمدی در این مرکز و تلاش بی‌شائبه‌اش به نیکی یاد و از او قدردانی کرد.

امتیاز شما