امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
واحد امور ارتباط با مخاطبان اعلام کرد
واحد امور ارتباط با مخاطبان اعلام کرد

«نوسان» و «جریان» در میان پرتماس‌های هفته

مشاهده ۱۸۵
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۱۰:۲۰
تعداد بازدید:185

در بازه زمانی 21 تا 28 فروردین 26 هزار و 308 پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان(واحد 162) به ثبت رسیده است که شامل 15 هزار و 89 پیام صوتی، 5407 پیام تلفنی و 5812 پیامک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، چهار، دو، یک و آی‌فیلم دارای بیش‌ترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که البته شامل موضوعات و برنامه‌های مختلفی می‌شود.

از میان برنامه‌های شبکه‌ سه سیما برنامه‌ «محفل» و سریال «هفت سر اژدها»، شبکه چهار سیما برنامه «زندگی پس از زندگی»، شبکه دو سیما برنامه‌های «نوسان» و «پاورقی»، شبکه یک سیما برنامه «جریان» و سریال‌ «نون خ 5» و شبکه آی‌فیلم پخش سریال‌های جذاب و سرگرم‌کننده بیش‌ترین سهم برنامه‌های تلویزیونی در پیشنهاد‌ها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه 162 را به خود اختصاص دادند.

مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «محفل»، شامل تشکر از محتوای شاد، جذاب، آموزنده، متنوع، اثرگذار، معنوی، غنی، نوآورانه و دلنشین، اجرای مسلط رسالت بوذری، حضور مهمانان و داوران شایسته، ترویج قرائت و حفظ آیات قرآن کریم، قدردانی از عوامل تولید و پخش این برنامه و برگزاری جشن «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» و درخواست تداوم و تولید و پخش بیش‌تر چنین برنامه‌هایی با محوریت قرآن کریم بوده است.

 مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «زندگی پس از زندگی»، شامل تشکر از محتوای مفید، آموزنده، اثرگذار و هدایت‌گرانه، اجرای خوب عباس موزون و همچنین قدردانی از عوامل تولید و پخش  و درخواست تداوم پخش برنامه بوده است.

مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «نوسان»، شامل تشکر از محتوای روشنگرانه و آگاهی‌بخش و اجرای مسلط مجری و درخواست تداوم و افزایش مدت زمان پخش برنامه و مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «جریان»، شامل تشکر از محتوای مفید و آگاهی‌بخش و حضور مهمانان شایسته و درخواست تداوم و افزایش مدت زمان پخش برنامه بوده است.

مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال‌ «نون خ5» نیز شامل تشکر از محتوای جذاب، شاد، طنز و سرگرم‌کننده، کارگردانی قوی و همچنین تشکر از عوامل و درخواست اعلام زمان پخش و بازپخش سریال  بود.

اخبار مرتبط:

«محفل» و «زندگی پس از زندگی»، پرمخاطب‌های تعطیلات

حسینیه معلی پرمخاطب ترین برنامه هفته

31 هزار پیام به 162 رسید؛ فوتبالی‌ها در صدر

 

 

 

امتیاز شما