امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیانیه حزب‌الله در محکوم کردن جنایات اشغالگران علیه مراکز و اصحاب رسانه در نوار غزه:
بیانیه حزب‌الله در محکوم کردن جنایات اشغالگران علیه مراکز و اصحاب رسانه در نوار غزه:

حزب الله: اقدامات تروریستی مانع از انتقال حقیقت و تصاویر جنایات صهیونیست‌ها نمی‌شود

مشاهده ۲۶۵
۱۴۰۲/۰۷/۲۱- ۱۲:۴۴
تعداد بازدید:265

حزب‌الله با محکوم کردن جنایات اشغالگران علیه مراکز و اصحاب رسانه در نوار غزه تاکید کرد که هیچ یک از این اقدامات تروریستی مانع از انتقال حقیقت و تصاویر جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تخریب تعدادی از مراکز رسانه‌ای و مطبوعاتی در نوار غزه از جمله دفاتر شبکه العالم و پرس تی وی توسط اشغالگران صهیونیست و کشتار عامدانه اصحاب رسانه در حین انجام ماموریت حرفه‌ای و انسانی خود در انتقال واقعیت‌های جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: هیچ یک از این اقدامات تروریستی و وحشیانه صهیونیست‌ها نه مانع از ادامه ماموریت اصحاب رسانه می‌شود و نه آنها را از ادامه انتشار حقایق جنایات و افشای قتل‌عام‌ها و تجاوزات فجیعی که اشغالگران علیه غیرنظامیان بی‌گناه مرتکب می‌شوند، بازمی‌دارد.

واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله تاکید کرد، ما با برادران خود در شبکه‌های العالم و پرس تی وی و همه همکاران محترم و عزیزمان که در سخت‌ترین و بدترین شرایط ایفای نقش می‌کنند صمیمانه ابراز همبستگی و همدردی می‌کنیم. ما همچنین مراتب تسلیت خود را به خاطر شهادت جمعی از خبرنگاران اعلام می‌کنیم و از خداوند متعال خواستار شفای عاجل مجروحان و سلامتی برای همه دست‌اندرکاران وفادار رسانه‌ای هستیم.

منابع فلسطینی روز گذشته از شهادت 9 خبرنگار و عکاس فلسطینی در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر دادند. در این میان 3 کودک به‌نام‌های "هادی، شام و علی" به‌همراه مادرشان "سلام میما" روزنامه‌نگار و پدرشان در نتیجه حمله هوایی اسرائیل که خانه‌شان را بر سرشان خراب کرد، به شهادت رسیدند.

امتیاز شما