امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت «روز بازگشت» در رادیو ایران

مشاهده ۲۱۲
۱۴۰۲/۰۵/۲۵- ۱۰:۳۴

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی است، به همین مناسبت رادیو ایران مستند «روز بازگشت» را تقدیم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند؛ چرا که پیام و سیره آن‌ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

 شیرین بغدادی تهیه کننده مستند «روز بازگشت» بیان کرد: آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

 وی ادامه داد: از همین رو در مستند «روز بازگشت» به مرور وقایعی که منجر به آزادی اسرای ایرانی و بازگشت قهرمانانه ی آنان به میهن عزیزمان شد و همچنین خاطرات لحظات ورود این عزیزان سرافراز به خاک وطن خواهیم پرداخت.

 گفتنی است مستند «روز بازگشت» به تهیه کنندگی شیرین بغدادی و روایتگری فاطمه میناخانی پنج شنبه 26 مرداد ساعت19:35 پخش می‌شود.

امتیاز شما