امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

خاطرات بازگشت پرستوها در رادیو ایران

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۲/۰۵/۲۵- ۰۹:۵۳

برنامه «پلاک هشت» در آستانه سالروز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، میزبان «غلامرضا علیزاده» از به جا ماندگان عملیات کربلای 4 می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود.

 متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه «پلاک هشت» بیان کرد: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه‌هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند.

 وی ادامه داد: در برنامه روز چهارشنبه 25 مرداد با غلامرضا علیزادی از غواصان به جا مانده از کربلای ۴ که خاطراتش در کتاب «فرار از خود» ثبت شده است، گفت و گو می‌کنیم و داستان زندگی ایشان را از زبان خودش خواهیم شنید و در بخش دیگری از برنامه خاطرات جمعی از آزادگان را ازدوران اسارت مرور می‌کنیم.

 گفتنی است «پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای آرش احمدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 روانه آنتن می‌شود.

 

امتیاز شما