امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیران و کارکنان مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی از رادیو تهران

مشاهده ۳۳۸
۱۴۰۲/۰۵/۲۵- ۰۷:۳۲

جمعی از مدیران و کارکنان مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما به میزبانی شبکه رادیویی تهران از بخش های مختلف تهیه و تولید برنامه‌های این شبکه بازدید و با عوامل برنامه ساز گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور تعامل و همفکری بیشتر مرکز نظارت و ارزیابی با مدیران و عوامل برنامه ساز و چگونگی فرایند تحقیق، پژوهش، تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی برای اولین بار و با هماهنگی روابط عمومی رادیو تهران، جمعی از مدیران و کارکنان مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما، از روند تولید و پخش زنده برنامه‌ها در استودیوهای پخش و تولید رادیو تهران بازدید به عمل آوردند.
در جریان بازدید از برنامه «سعادت آباد» رادیو تهران گپ وگفتی پیرامون چگونگی تعامل و ارتباط با مخاطبان و راههای برقراری ارتباط شنوندگان با برنامه و... انجام شد و در ادامه درباره سامانه‌های موسیقی و صدابرداری و... به پرسش و پاسخ پرداختند.
مجید شمس آبادی و سمانه صمغ آبادی از مدیران مرکز نظارت و ارزیابی رسانه ملی که در این بازدید حضور یافتند ابراز امیدواری کردند این تعاملات با هدف ارتقاء کیفی آنتن به صورت مستمر انجام شود.
شمسی آبادی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی قبل از پخش و زمان تولید بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: امیدواریم اینگونه بازدیدها تداوم داشته باشد و برنامه سازان آموزش های لازم را ببینند، اینگونه بازدیدها سبب می‌شود تا ناظرین بیشتر با کارکرد عوامل برنامه ساز آشنا شوند و از نزدیک، بیشتر با سختی‌های کار و فضای پخش و تولید آشنا شوند تا مجموعه گزارش هایی که دوستان از این مرکز ارائه می دهند، دقیق تر و عادلانه تر باشد.

تصاویر

امتیاز شما