امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در جلسه وبیناری مدیر شبکه «سلامت سیما» با مدیر شبکه «دکتر» روسیه تاکید شد
در جلسه وبیناری مدیر شبکه «سلامت سیما» با مدیر شبکه «دکتر» روسیه تاکید شد

استفاده از تجربیات و فراهم آوردن زمینه ای برای همکاری‌های مشترک

مشاهده ۳۰۴
۱۴۰۲/۰۵/۲۳- ۱۱:۰۹
تعداد بازدید:304

مدیرشبکه سلامت و رئیس شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما و راکامسکایا مدیر شبکه دولتی دکتر روسیه در یک جلسه وبیناری با هم گفت و گو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرشبکه سلامت و رئیس شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما و راکامسکایا مدیر شبکه دولتی دکتر روسیه در یک جلسه وبیناری با هم گفت و گو و تبادل نظر کردند.

دکتر قاسمی مدیر شبکه سلامت در این ارتباط تصویری درباره این شبکه گفت : آموزش و ارتقاء سواد سلامت جامعه و تاکید بر پیشگیری و بر اساس بحث عدالت در سلامت، از مهمترین دلایل راه اندازی شبکه سلامت بود.

وی با اشاره این که از راه اندازی شبکه سلامت حدود 11 سال می‌گذرد، تصریح کرد: شبکه سلامت با تولید و پخش انواع برنامه‌های گفت و گو محور، مستند، موشن گرافیک بر اساس اولویت های سلامت در جامعه و با رویکرد بر چهار بعد سلامت جسم، سلامت روان، سلامت معنوی و سلامت اجتماعی به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود : تاکید بر ساخت انواع قالب های برنامه با توجه به زیبایی بصری همواره مورد توجه مدیران و برنامه سازان شبکه سلامت است و ما در این شبکه به بحث های بیماری‌های مادر،کودک، شیرخوران و نوزادان و شناخت و پیشگیری انواع بیماری‌های جسمی و روحی و برنامه‌های مفید طب ایرانی می‌پردازیم.

قاسمی در ادامه این وبینار تصریح کرد: مستندهای روز دنیا، مسابقات و برنامه‌های مناسب سازی شده برای کم شنوایان و ناشنوایان و همچنین مباحث مربوط به جمعیت از برنامه‌هایی است که از شبکه سلامت به روی آنتن می رود.

خانم راکاسکایا مدیر شبکه دکتر روسیه ضمن شنیدن نقطه نظرات مدیر شبکه سلامت رسانه ملی هدف از تاسیس شبکه «دکتر» را به بحث سلامت و آموزش بیان کرد و هدف از ارتباط با شبکه سلامت سیما را با توجه به سابقه تاسیس و موفقیت آن در زمینه تولید محتوای مناسب در عرصه سلامت عنوان کرد.

مدیر شبکه روسیه همچنین  با توجه به قدمت طبابت و وجود دانشمندان بنام در ایران، ایجاد دسترسی برای استفاده از تجربیات و تبادل اطلاعات و فراهم آوردن زمینه ای برای همکاری‌های مشترک را از مهمترین اهداف ارتباط دوسویه بین دو شبکه برشمرد که از این پس  جدی تر دنبال خواهد شد.

گفتنی است در این گفت و گو مقرر شد برنامه‌هایی که دو شبکه می توانند برای پخش از آن استفاده کنند از شبکه‌های ایران و روسیه با زیرنویس تبادل و گروه‌های برنامه ساز به منظور تولیدات مشترک میان دو کشور جمهوری اسلامی و روسیه صورت معرفی شوند.

امتیاز شما