امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تکریم و تقدیر از بازنشستگان مرکز خراسان شمالی

مشاهده ۴۱۶
۱۴۰۲/۰۵/۱۵- ۰۹:۳۴

در مراسمی‌ با حضور مدیرکل بازنشستگی سازمان از بازنشستگان شبکه اترک، قدردانی شد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم محمد شاهرخی سرپرست اداره کل صداوسیمای خراسان شمالی ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به مدیرکل بازنشستگی و همکاران بازنشسته و خانواده آنان گفت: اگر رسانه ملی به این حجم و گستردگی فعالیت رسیده و در بین مردم کشور عزیزمان در جایگاه مطلوبی ایستاده است، مرهون فعالیت و تلاش شبانه روزی پیشکسوتان بوده است. شاهرخی با اشاره به اهمیت تلاش های پیشکسوتان رسانه به عنوان سرمایه‌های گرانقدرافزود: شما عزیزان سال های متمادی در شبکه اترک تلاش های گرانسنگ در پیشبرد اهداف رسانه ملی انجام دادید و همواره افتخار آفرین بودید و مورد احترام مخاطبان و همکاران شاغل هستید.

معینی مدیر کل بازنشستگی هم در این مراسم ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم سازمان و معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی گفت: رویکرد جدید سازمان اولویت قائل شدن به سرمایه انسانی و در رأس آن پیشکسوتان رسانه ملی است. مدیرکل بازنشستگی سازمان به طرح های متعددی که اداره کل بازنشستگی با همکاری مرکز بهداشت و صندوق بازنشستگی در این خصوص برنامه ریزی کرده و در حال اجراست اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری بسیاری از این طرح ها اجرایی خواهد شد و بازنشستگان سازمان صداوسیما شاهد ثمرات آن خواهند بود.

گفتنی است مدیرکل بازنشستگی به همراه سرپرست اداره کل و جمعی از مدیران مرکز با حضور در منزل تعدادی از بازنشستگان و ایثارگران پیشکسوت از آنان عیادت و ضمن مساعدت، مشکلات آنان را بررسی کردند.

 

امتیاز شما