امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجویز «غذا درمانی» از شبکه سلامت

مشاهده ۲۹۱
۱۴۰۲/۰۵/۰۹- ۱۲:۲۹

مستند «غذا درمانی» با گویندگی 11 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند در گونه پزشکی، محصول آمریکا در سال 2020 بوده و قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند اردشیر منظم است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، ارسلان جولائی، سمیه رهنمون، ابراهیم شفیعی مهریار، پریا شفیعیان، علیرضا کامیابی پور، نسرین کوچک خانی، علی منصوری راد، بهمن‌هاشمی و اردشیر منظم صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: سوگند بقراط که بگذار غذا داروی تو باشد در سراسر جهان شناخته شده است، اما امروزه پزشکان آموزش چندانی در مورد تغذیه نمی‌بینند ...

این مستند درباره خوراکی‌ها و نقش مهمی است که تغذیه در سلامت انسان دارد. در این مستند شیوه‌ها و راهکارهای مختلفی برای تغذیه بهتر و سالم و در نهایت داشتن یک زندگی سالم از این طریق به مخاطب عرضه می‌شود و همین جنبه عملی و آموزشی آن می تواند برای مخاطب بسیار سودمند باشد.

شبکه سلامت مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سلامت، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما