امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

از نبود مدیریت و نظارت در توزیع محصولات کشاورزی تا افزایش ابتکارات علمی و فنی برای رونق تولید

مشاهده ۶۶۷
۱۳۹۸/۰۱/۲۰- ۱۵:۲۵

رادیو اقتصاد چهارشنبه 21 فروردین در برنامه‌های «رویش»، «کالای ایرانی»، «خوشه چین» و ... به مباحث نبود مدیریت و نظارت در توزیع محصولات کشاورزی، افزایش ابتکارات علمی و فنی برای رونق تولید و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» چهارشنبه 21 فروردین، افشین فخر، رئیس انستیتو بسته‌بندی ایران درمورد فرصت‌های شغلی در حوزه بسته بندی محصولات صحبت می‌کند. بازارهای موجود برای بسته بندی محصولات، سود‌آوری بسته بندی محصولات مختلف، خلاقیت، بازاریابی و گسترش کار در این حوزه از دیگر موضوعات مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

برنامه «کالای ایرانی» چهارشنبه 21 فروردین ماه وضعیت تولید گل در ایران را بررسی می‌کند. از دیگر محورهای این برنامه می‌توان به میزان تولید گل و گیاه، صادرات گل و گیاه و شرایط تولید اشاره کرد. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‎کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «خوشه چین» چهارشنبه محمد یونسی، عضو هیئت علمی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی درباره اصول و مبانی کالیبراسیون سمپاش‌ها و تاثیر سرعت و ارتفاع سمپاش بر سمپاشی بهینه مزارع و باغات مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار در ایام نوروز ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم شما می‌شود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» فردا دکتر حسین نوریخواه، پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه درباره عملکرد نهادهای مرتبط با آی تی در وزارت صمت مطالبی را بیان می‌کند. ارزیابی فعالیت شورای عالی فضای مجازی، ارزیابی عملکرد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارزیابی عملکرد سازمان نظام صنفی و امور رایانه ای کشور و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 شنیده می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» چهارشنبه وضعیت تجارت خارجی ایران در سال 97 را مرور می‌کند. مشکلات تجارت خارجی، ارزیابی از نگاه بخش خصوصی و ... از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 15 پخش می‌شود.

در برنامه «فولاد ایرانی» چهارشنبه رحیم عبدی، مدیر ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه درباره دستاوردهای اخیر صنعتگران در حوزه فولاد و افزایش ظرفیت تولید در واحد گندله‌‌سازی مجتمع صنعتی فولاد مبارکه صحبت می‌کند. برنامه «فولاد ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان ساعت 16 روی آنتن می‌رود.

همچنین در برنامه «نود و هشتی‌ها» چهارشنبه 21 فروردین، علی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس درباره نبود مدیریت و نظارت در توزیع محصولات کشاورزی و نقش صادرات در افزایش قیمت محصولات کشاورزی صحبت می‌کند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 17پخش می‌شود.

در برنامه «تدبیر» فردا دکتر سید مصطفی‌هاشمی تبار، کارشناس مدیریت استراتژی و فروش، سید محمد انجام مدیر موسسه حقوقی و نوید خواسته کارشناس و مشاور راهبری رسانه ای و تولید محتوا درمورد بازاریابی صحیح فروش خدمات در حوزه ساختمان صحبت می‌کنند. برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب و کار به تهیه‌کنندگی اسماعیل علی پناه ساعت 16:30 شنیده می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «رهیافت» 21 فروردین ماه، به سراغ افزایش ابتکارات علمی و فنی برای رونق تولید می رود. افزایش چشمگیر شرکت‌های دانش بنیان، افزایش تولیدات زیربنایی و اساسی (مصداق ها : افتتاح پالایشگاه بزرگ بندر عباس و افتتاح فازهای متعدد گاز جنوب کشور) و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی سید وحید موسوی شنبه تا پنج شنبه ساعت 20 پخش می‌شود.

 

امتیاز شما