امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از روش‌های سرمایه‌گذاری در بورس تا تحلیل وضعیت تجارت ایران با عراق در سال گذشته

مشاهده ۵۴۸
۱۳۹۸/۰۱/۱۹- ۱۵:۲۹

رادیو اقتصاد سه‌شنبه 20 فروردین در برنامه‌های «رویش»، «کالای ایرانی»، «ارمغان طبیعت» و ... به مباحث روش‌های سرمایه‌گذاری در بورس، تحلیل وضعیت تجارت ایران با عراق در سال گذشته و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» سه شنبه 20 فروردین، مهدیار حاجی‌علی، مدرس دانشگاه و کارشناس و مشاور کسب و کار درمورد روش‌های سرمایه گذاری در بورس  صحبت می‌کند. نکات مهم و کلیدی برای سرمایه‌گذاری در بورس، ریسک‌ها و فرصت‌های طلایی در بورس و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.           

 رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» سه‌شنبه 20 فروردین، وضعیت تولید خوراک دام و طیور را بررسی می‌کند. از دیگر مباحث مطرح در این برنامه می‌توان به وضعیت تولید، میزان صادرات و واردات، قیمت و کیفیت اشاره کرد. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضا‌سلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 شنوندگان را همراهی می‌کند.

در برنامه «ارمغان طبیعت» عزت الله فتحی، استاد دانشگاه به همراه فرزاد کریمی تولید کننده مرغ گوشتی درباره وضعیت صنعت تولید مرغ گوشتی در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. معرفی و بررسی علل موفقیت یکی از واحد‌های شهرستان، بررسی مشکلات صنعت مرغ گوشتی در شهرستان لردگان و استان چهارمحال و بختیاری و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‌کنندگی شهرام جهانبازی ساعت ۱۳:۳۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «خانه تا کارخانه» 20 فروردین علی خدا پناه ‌‌لو ، عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های تهران درمورد معیارهای شهرک صنعتی صحبت می‌کند. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه ساعت 15 پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» سه شنبه جایگاه صادراتی نسبت به روند توسعه را تحلیل می‌کند. برنامه «راه ابریشم»  کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 به روی آنتن می رود.

در برنامه«نود و هشتی‌ها» 20 فروردین سید حمید حسینی، دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق درخصوص وضعیت تجارت ایران با عراق در سال گذشته و توجه به کیفیت محصولات ضامن توسعه بازارهای صادراتی  صحبت می‌کند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 با شما همراه می‌شود.

امتیاز شما