امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

از شفافیت در سامانه‌های الکترونیکی تا راهکارهای افزایش قدرت خرید مسکن در سال 98

مشاهده ۵۹۲
۱۳۹۸/۰۱/۱۸- ۱۵:۱۴

رادیو اقتصاد دوشنبه 19 فروردین در برنامه‌های «رویش»، «کالای ایرانی»، «خوشه چین» و ... به مباحث شفافیت در سامانه‌های الکترونیکی، راهکارهای افزایش قدرت و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» دوشنبه 19 فروردین، داریوش سنقری، کارشناس شخصیت‌شناسی کاربردی درباره شخصیت‌شناسی در محیط کار صحبت می‌کند. اهمیت شخصیت‌شناسی برای مدیر و کارمندان، کاربردها ، نقش شخصیت‌شناسی بر افزایش فروش از دیگر موضوعات مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب‌وکار، به تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» دوشنبه 19 فروردین ماه، به وضعیت تولید مرغ می‌پردازد. وضعیت تولید در حال حاضر، مشکلات تولید، وضعیت قیمت مرغ و ... از دیگر مباحث برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضا سلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 روی آنتن می‌رود.

در برنامه «خوشه چین» 19 فروردین، محمد یونسی، عضو هیئت علمی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی درمورد اهمیت توجه به دستورالعمل استفاده از سمپاش ها و اهمیت شناخت نازل‌ها در سمپاشی صحبت می‌کند. برنامه «خوشه چین» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 13:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «اقتصاد مجازی» فردا دکتر حسین نوریخواه، پژوهشگر تجارت الکترونیک و مدرس دانشگاه درخصوص میزان شفافیت در سامانه‌های الکترونیکی جهت جلوگیری از فساد و قاچاق مطالبی را عنوان می‌کند. از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می‌توان به نقاط ضعف و قوت عملکرد دولت در ریجستری تلفن‌های همراه، میزان پیشرفت الگوهای ملی در عرصه فضای مجازی منطبق با افق 1404، پروژه‌های نیمه تمام وزارت ارتباطات در سال 97 اشاره کرد. برنامه «اقتصاد مجازی» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مطهره محرابی ساعت 14 شنوندگان را همراهی می‌کند.

رادیو اقتصاد در برنامه «چالش» دوشنبه، توسعه حمل و نقل ریلی در کشور برای کاهش مصرف سوخت را بررسی می‌کند. توسعه ریلی اعم از قطار، مترو و منوریل، ایجاد فرهنگ اقتصادی استفاده از سیستم ریلی، ترسیم افق جدیدی در حمل و نقل کشور در سال 98، نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب از  دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «چالش» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی سید وحید موسوی ساعت 15 شنیده می‌شود.

در برنامه «تدبیر» 19 فروردین، دکتر سید مصطفی‌هاشمی تبار، کارشناس مدیریت استراتژی و فروش، سید محمد انجام مدیر موسسه حقوقی و نوید خواسته کارشناس و مشاور راهبری رسانه ای و تولید محتوا درباره مدیریت کسب و کار در حوزه موسسات حقوق ساختمان گفت‌وگو می‌کنند. کم توجهی سازندگان ساختمان به پیشگیری از منظر حقوقی،  صرف هزینه بالا برای طرح دعوی و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «تدبیر» کاری از گروه کسب و کار ، به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه ساعت 16:30از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در برنامه «نود و هشتی‌ها» دوشنبه 19 فروردین بیت الله ستاریان، عضو هییت علمی دانشگاه درمورد راهکارهای افزایش قدرت خرید مسکن در سال 98 و نقش افزایش تسهیلات در خانه دار شدن مردم مطالبی را به سمع شنوندگان می رساند. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما