امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

از آینده صادرات کشور در سند چشم‎انداز تا عوامل موثر بر رونق اقتصادی

مشاهده ۱۰۶۰
۱۳۹۸/۰۱/۱۷- ۱۵:۰۵

رادیو اقتصاد یکشنبه 18 فروردین در برنامه‌های متعدد خود از بررسی موضوعات آینده صادرات کشور در سند چشم انداز گرفته تا عوامل موثر بر رونق اقتصادی و ... می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» یکشنبه 18 فروردین، به موضوع اصول طراحی بوم کسب و کار اختصاص خواهد داشت.

میثم نصیری مدرس دانشگاه و کارشناس کسب و کار در این برنامه در خصوص اصول طراحی بوم کسب و کار مطالبی را بیان می‌کند.

از دیگر موضوعات مطرح در برنامه می‎توان به تعریف و اهمیت بوم کسب و کار، طراحی بوم کسب و کار و روش آن ، اصول مربوط به این کار و نمونه‌ها و آثار اشاره کرد.

برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی نازنین کتابچی روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» یکشنبه 18 فروردین، با موضوع تولید صنعتی و کارگاهی  کفش در خدمت شنوندگان خواهد بود.

مهدی مهربان منش نایب رئیس اتحادیه کفش‎های ماشینی و لاستیکی تهران در برنامه 18 فروردین درباره تولید صنعتی و کارگاهی  کفش صحبت می‌کند.

از دیگر موضوعات قابل طرح در این برنامه می‌توان به طراحی و کیفیت، تامین مواد اولیه و  استاندارد تولید اشاره کرد.
برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‎کنندگی حمیده رضا سلطانی شنبه تا پنجشنبه ساعت 10 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «خانه تا کارخانه» یکشنبه 18 فروردین، به معرفی شرکت شهرک‎های استان تهران می‌پردازد.

علی خدا پناه لو عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‎های تهران در این برنامه در خصوص معرفی شرکت شهرک‌های استان تهران مطالبی را بیان می‌کند.

تعداد شهرک‎های  صنعتی استان تهران، معرفی کامل ظرفیت‎های آن و فعالیت‎های آن‎ها، میزان فعالیت و نحوه فعالیت و ویژگی‌های هر کدام و مزایای آن از دیگر موضوعات مطرح خواهد بود.
برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه یکشنبه، سه‎شنبه و پنجشنبه ساعت 15 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «راه ابریشم» یکشنبه 18 فروردین، به نقد و بررسی آینده و جزئیات صادرات کشور در سند چشم انداز اختصاص خواهد داشت.

کارشناسان و فعالان این حوزه در این برنامه درباره آینده و جزئیات صادرات کشور در سند چشم انداز و معیارهای مورد نظر برای ترسیم سند چشم انداز مطالبی را به سمع شنوندگان می‎رسانند.

برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه یکشنبه، سه‎شنبه و پنجشنبه ساعت 16:30، به مدت 25 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» یکشنبه 18 فروردین ماه، به سراغ عوامل موثر بر رونق اقتصادی می‎رود.

اقتصاددانان و کارشناسان در این برنامه درباره عوامل موثر بر رونق اقتصادی با یکدیگر به بحث و گفت‎وگو می‎نشینند.

ضرورت شناخت حلقه‌های تولید، اهمیت بازار تولیدات بر رونق تولید و ... از دیگر محورهای موضوعی خواهد بود.
برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‎کنندگی مهدی شیار، شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 به مدت 90 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما» یکشنبه 18 فروردین، نقش اقتصاد صنایع دستی درروستاها و اشتغال زایی تحلیل خواهد کرد.

محمدامین خراسانی عضو هیئت علمی دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران در این برنامه درخصوص نقش اقتصاد صنایع دستی در روستاها و اشتغال‎زایی صحبت می‌کند.

برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه، شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:30 به مدت 30 دقیقه، پخش می‌شود.

امتیاز شما