امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

از سبک زندگی تا پاک کردن خانه دل در نوروز ایرانی

مشاهده ۸۳۱
۱۳۹۸/۰۱/۰۶- ۱۳:۵۵

رادیو اقتصاد چهارشنبه 7 فروردین، از مباحث سبک زندگی، پاک کردن خانه دل در نوروز ایرانی گرفته تا چالش‎های موجود در اقتصاد را بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «شاخه‌های طلایی» چهارشنبه 7 فروردین، استانداردهای انبارهای نگهداری از مرکبات را خدمت شنوندگان بیان می‌کند.

دکتر جواد فتاحی مقدم معاون پژوهشی پژوهشکده مرکبات کشور در این برنامه درباره استانداردهای انبارهای نگهداری از مرکبات مطالبی را عنوان می‌کند.
اصول نگهداری مرکبات به خصوص پرتقال در انبار، انبارمانی مرکبات و ... از دیگر محورهای موضوعی خواهد بود.
برنامه «شاخه‌های طلایی» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‎کنندگی مهدی شیار در ایام نوروز شنبه تا جمعه، ساعت 7، به مدت 55 دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» چهارشنبه 7 فروردین، به موضوع قوانین پرداخت مالیات اختصاص خواهد داشت.

دکتر محمد محمودی مشاور مالیاتی اتاق تعاون در این برنامه اطلاعات کافی در خصوص قوانین پرداخت مالیات را بیان می‌کند.

از دیگر موارد مطرح شده در برنامه می‎توان به بررسی قوانین درباره مالیات‎های مختلف، روش‎های استفاده از معافیت‎های مالیاتی، اظهارنامه مالیاتی و قواعد تنظیم آن اشاره کرد.
برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی نازنین کتابچی در ایام نوروز روزهای شنبه تا جمعه ساعت 8 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «نقل و نقل» چهارشنبه 7 فروردین ماه، به موضوع سبک زندگی اختصاص خواهد داشت.

مفهوم سبک زندگی از جمله مفاهیم علوم اجتماعی است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است سبک زندگی، مفهوم تازه ای نیست. هزاران سال است که انسان‎ها کوشیده‎اند سبک زندگی خود را بشناسند و مدیریت کنند و حتی دولت‎ها کوشیده‌اند بر روی سبک زندگی مردمان خود تاثیر بگذارند. سبک زندگی از آن سو اهمیت می‎یابد که می‎تواند به طور مستقیم بر سلاکت فرد تاثیر بگذارد.

با توجه به اهمیت این موضوع عوامل برنامه ساز برنامه «نقل و نقل» در این برنامه به موضوع سبک زندگی از منظر طنز نگاهی خواهند داشت.

برنامه «نقل و نقل» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه، در ایام نوروز هر روز  ساعت 9 به مدت 60 دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

 رادیو اقتصاد در برنامه «ارمغان طبیعت» چهارشنبه 7 فروردین ماه، به مبحث پرورش مرغ در خانه می‌پردازد.

به گزارش رادیو اقتصاد؛ جواد اکبرزادگان پرورش دهنده مرغ گوشتی در این برنامه در خصوص پرورش مرغ در خانه مطالب کافی و وافی را بیان می‌کند.

انتخاب نژاد، رعایت نکات بهداشتی، تزریق برخی واکسن‌ها، نژادهای دو منظوره از دیگر مواردی است که در برنامه عنوان می‌شود.

برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی الهام مصطفوی در ایام نوروز  ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

 رادیو اقتصاد در ویژه برنامه «کار و نوا» چهارشنبه 7 فروردین ماه، به سراغ خانه تکانی و پاک کردن خانه دل در نوروز ایرانی می رود.

هوشنگ جاوید پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام، عبدالرضا مجدی پژوهشگر فرهنگ و هنر در این برنامه، درباره خانه تکانی و پاک کردن خانه دل در نوروز ایرانی و نوروز خوانی در مناطق و نواحی ایران با یکدیگر گفت‎وگو می‌کنند.
برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی در ایام نوروز شنبه الی جمعه  ساعت 14 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «روستای ما» چهارشنبه 7 فروردین ماه، در این برنامه به سراغ روستاهای استان یزد می رود.

سیامک دانایی راهنمای گردشگری در این برنامه در خصوص جاذبه‌های گردشگری و امکانات موجود در روستاهای استان یزد صحبت می‌کند.
برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‎کنندگی لیلا امیدیگانه که همه روزه در ایام نوروز از ساعت 15:30، به مدت 30 دقیقه، پخش می‌شود.

 رادیو اقتصاد در برنامه «تدبیر» چهارشنبه 7 فروردین ماه، روش های جلب اعتماد مشتریان در حوزه فروش مبلمان را عنوان می‌کند.

فیروز جعفری تولید کننده و مدیر فروش فروشگاه مبلمان، عطا الله فراشی مدنیکارشناس ارشد مدیریت اجرایی، ابوالفضل پیشگر کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در برنامه فردا در خصوص روش های جلب اعتماد مشتریان در حوزه فروش مبلمان مطالب کافی و وافی را بیان می‌کنند.
برنامه "تدبیر" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه در ایام نوروز هر روز هفته ساعت 20  به مدت 30 دقیقه از شبکه اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» چهارشنبه 7 فروردین، وضعیت و چالش‎های موجود در اقتصاد تئاتر را نقد و بررسی می‎کند.

شهرام گیل‌آبادی مدیرعامل خانه تئاتر کشور در این برنامه راجع به وضعیت و چالش های موجود در اقتصاد تئاتر صحبت می‌کند.
ارزیابی ظرفیت‌های اقتصادی موجود در تئاتر ایران، ارزیابی حمایت‌های دولتی، راهکارهای بهبود شرایط اقتصادی تئاتر در کشور، رویکردهای آینده تئاتر کشور برای استفاده از فرصت‌های اقتصادی تئاتر از دیگر محورهای موضوعی خواهد بود.
برنامه «اقتصاد حوالی فرهنگ» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان، در ایام نوروز هر روز هفته، ساعت 22 به مدت 60 دقیقه میهمان خانه‌های شما شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما