امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک شبکه استانی دنا برای نوروز 98

مشاهده ۶۸۲
۱۳۹۷/۱۲/۲۰- ۱۴:۳۲

صدا‌وسیمای کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های شاد و متنوعی را در نوروز 98 و آغاز سال جدید تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای استانی دنا، نوروز 98 را با ویژه برنامه «بنگ بهار» (صدا زدن به بهار) به تهیه‌کنندگی شهرزاد چرامی از ساعت 8 صبح 29 اسفند آغاز می‌کند. حضور هنرمندان، خوانندگان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی استان، توجه به حال و هوای معنوی لحظات تحویل سال، سرودهای محلی، نمایش‌های طنز، پخش پیام رهبری و گزارش از آداب و رسوم مردم استان کهگیلویه وبویراحمد از آیتم‌های این برنامه است.
برنامه‌های«نوبهار» به تهیه‌کنندگی حمید دارابی و وحید علویان سوق، «سرزمین چهار فصل» به تهیه‌کنندگی سجاد بیگدلی، «کوله پشتی» به تهیه‌کنندگی زینب شفیعی و «بهون مهر» به تهیه‌کنندگی میترا الهی در ایام نوروز در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10تا 12و 17 تا 19به مدت 120 دقیقه نیز از دیگر برنامه‎های رادیویی این شبکه استانی است.
پخش گزارش از مسافران نوروزی، آداب و رسوم بومی و محلی عید، گردشگری، ارتباط با سایر مراکز، پویش مهربانی و ترویج فرهنگ مهربانی کردن، پویش رانندگی و آموزش رانندگی ایمن و پخش موسیقی‌های شاد و مفرح از بخش‌های این برنامه‌ها است.

سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز با برنامه‌های شاد و متنوع، میهمان خانه‌های گرم و صمیمی مردم استان در ایام نوروز 98 خواهد بود.

سیمای شبکه استانی دنا با برنامه «نوبهار» در شب 29  اسفند، از ساعت 22 به استقبال سال نو می‎رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی کامران پاک‎منش و دعوت از خوانندگان، فضای شاد و مفرحی را برای بینندگان شبکه دنا فراهم می‌کند.
برنامه «باوینه» به تهیه‌کنندگی عمار بزگواری، هر شب از ساعت 22 و «بارانک» به تهیه‎کنندگی سید مهدی مرتضوی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، «گلگشت» به تهیه‎کنندگی کامران پاک‎منش در ایام نوروز به معرفی جاذبه‌های گردشگری، صله رحم، آداب و رسوم مردم استان و پخش موسیقی‌های محلی استان می‌پردازد.

معاونت خبر مرکز مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم در نوروز 98 با یک بخش خبری در ساعت 20 در سیما و دو بخش خبری رادیو در ساعت11 و 16 اقدام به تهیه و پخش گزارش‌های خبری متنوع با هدف معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، معرفی آداب و رسوم شهرهای مختلف استان،  آیین‌ها و نمایشگاها می‎کند؛ تولید گزارش با موضوع شعار سال، تهیه گزارش از آداب و رسوم مردم استان در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی به موقع از وضعیت آب و هوا و خدمات ستاد سفرهای نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی و ... از سایر اقدامات معاونت خبر صداوسیمای مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد است.

امتیاز شما