امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

بخشی از افتخارات جشنواره ای رادیو دنا در دو ماه گذشته

مشاهده ۹۷
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۱۱:۵۷

صدای استانی دنا که همواره تولیدات گوش نواز و فاخری را تقدیم مخاطبان می‌کند در تولیدات جشنواره ای به تهیه کنندگی محمدصادق آزادی نیز خوش می درخشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کسب رتبه برتر در دومین جشنواره ملی «کتاب‌خوان و رسانه» و همچنین دریافت تندیس و لوح افتخار در نخستین جشنواره ملی "صدای بیداری" در آخرین روزهای اسفند ماه 1402و کسب رتبه دوم پویش رسانه ای بین المللی "ققنوس قلم" در ماه نخست 1403 از جمله افتخارات رادیو دنا در دو ماه گذشته است.

محمدصادق آزادی تهیه کننده صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد توانست در بخش پادکست پویش رسانه ای بین المللی " ققنوس قلم " با اثر رادیوییِ "من شیرین ابوعاقله هستم" مقام دوم را به خود اختصاص دهد.
اختتامیه ی پویش رسانه ای بین المللی ققنوس قلم با رقابت اهالی رسانه‌های داخلی و خارجی با موضوع شهدای خبرنگار غزه طیِ روزهای آینده در تهران برگزار می‌شود.

همچنین محمدصادق آزادی، تهیه کننده و مستندساز رادیو دنا در بخش مستند رادیویی با اثر «قصه زیر درخت بلوط» در دومین جشنواره ملی «کتاب خوان و رسانه» که همزمان با بیستمین سالروز نهاد کتابخانه‌های عمومی‌کشور برگزار شد، رتبه برتر را کسب کرد.

دومین جشنواره کتابخوان و رسانه، در حوزه خبرگزاری‌ها و مطبوعات در ۱۱ محور گزارش، خبر، تیتر، یادداشت، مقاله، گفتگو و میزگرد، روایت، داستان کوتاه در قالب متن و چندرسانه‌ای، عکس (گزارش تصویری، تک‌عکس و...) و گرافیک (اینفوگرافیک، پوستر، کاریکاتور و...) در قالب صوت و تصویر برگزار شد که هر بخش دارای دو برگزیده بود.

گفتنی مستند رادیویی"مسیر عاشقی" ساخته محمد صادق آزادی با موضوع روایت پیاده روی خانم کبری جعفریان، بانوی سی سختی، به نیابت از سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی از مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) تا گلزار شهدای کرمان و عتبات عالیات در عراق و سوریه و زیارت قبر شهید عماد مغنیه در لبنان، به مسافت حدود ۵ هزار کیلومتر، در نخستین جشنواره ملی « صدای بیداری» و در رقابت با سایر برنامه‌های رادیویی ملی و استانی موفق به دریافت تندیس و لوح افتخار جشنواره شد.

اولین جشنواره ملی "صدای بیداری" با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در موضوعات دفاع مقدس، جبهه مقاومت، بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و حاج قاسم سلیمانی سه شنبه ۲۲ اسفند، مصادف با روز بزرگداشت شهدا در ساری مرکز استان مازندران برگزار شد.

امتیاز شما