امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نقش و جایگاه رسانه در مدیریت افکار‌عمومی‌ بسیار مهم است

مشاهده ۲۹۵
۱۳۹۷/۱۲/۱۵- ۱۲:۲۶

در دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه‌ و بویراحمد با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، بر ظرفیت‌های بالای رسانه استانی در حوزه رادیو، تلویزیون و فضای مجازی برای برنامه‌های معارفی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ریئس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، حجت‌الاسلام سید مصطفی پناهی نماز جمعه را یکی از اجتماعات بسیار مهم و موثر در تعامل افکار عمومی‌ با مسائل سیاسی، اجتماعی و فردی دانست و گفت: نماز جمعه دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که می تواند به ساماندهی کلیه گرایش‌های سیاسی و فرهنگی بپردازد. وی با تأکید بر ظرفیت‌های نماز جمعه در افکار عمومی و جاذبه‌های آن برای مردم، خواستار معرفی نماز جمعه با برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری در برنامه‌های صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد شد. رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان از پخش برنامه‌های مناسب و اخلاق محور صداوسیما تشکر کرد و توجه بیش از پیش رسانه استانی را عامل توسعه مناطق مختلف استان دانست.

امیر رئوف، مدیرکل مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: پخش خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها و همچنین پخش برنامه‌های معارفی از مهمترین برنامه‌های سازمان است. وی از تهیه نماهنگ و تیزر درباره برپایی نماز جمعه در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: پخش گزیده‌ای از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها در دستور کار صدا‌وسیمای استان قرار دارد. مدیرکل مرکز کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های خوب شبکه دنا اشاره کرد و افزود: رسانه استانی ظرفیت‌های بالایی در حوزه رادیو، تلویزیون و فضای مجازی برای برنامه‌های معارفی دارد که ائمه جمعه استان می‌توانند با حضور در برنامه‌های صداوسیما به کیفیت برنامه‌ها کمک کنند.

امتیاز شما