امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«دخل و خرج» شما با رادیو صبا

مشاهده ۷۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۹- ۱۲:۱۳

رادیو صبا با برنامه‌ای جدید تحت عنوان «دخل و خرج» با موضوع مدیریت مالی بهتر مخاطبانش را همراه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «دخل و خرج» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که در فضایی متفاوت مخاطبان را دعوت به مدیریت مالی می‌کند.

امیر اکبری، تهیه‌کننده و مجری این برنامه در توضیح «دخل و خرج» خاطرنشان کرد: امروزه با افزایش تورم و تغییر شرایط اقتصادی به خصوص افزایش هزینه‌های اقتصادی نمی‌توانیم براساس آنچه خواسته‌ ما هست و مد نظر داریم، خرج کنیم به همین دلیل ممکن است با مسائل مالی مواجه شویم که برای برطرف کردنشان نیاز داریم روش‌های مدیریت هزینه زندگی را بشناسیم.

وی ادامه داد: پول، عامل مهمی است که می‌تواند در خوشبخت بودن یا نبودن انسان‌ها موثر باشد و همه افراد به دنبال افزایش پول خود هستند تا بتوانند کارهایی را که دلشان می‌خواهد، انجام بدهند تا در نهایت احساس رضایت و خوشبختی کنند. ما در این برنامه به دنبال این نیستیم که به مردم بگوییم خرج نکنید و پس‌انداز کنید، این برنامه راهکارهای ساده‌ای برای ترک عادت‌های بد اقتصادی ارائه می‌کند تا با درآمدی که داریم زندگی خوبی داشته باشیم.

این برنامه‌ساز یادآور شد: در این برنامه مردم را به مشارکت‌های اقتصادی دعوت می‌کنیم و به آنها راهکارهایی پیشنهاد می‌کنیم تا با سرمایه‌های اندکی که دارند کسب و کار راه بیندازند و به دنبال کسب درآمد باشند.
«دخل و خرج» در هر قسمت یک موضوع اقتصادی را بیان می‌کند و از نگاه‌های متفاوت به نقد و بررسی آن می‌پردازد و در پایان نظر کارشناسان اقتصادی و روانشناسی را پخش می‌کند.

«دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی و اجرای امیر اکبری از رادیوصبا پخش می‌شود

امتیاز شما