امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

میزبانی از مخاطبان رادیو صبا در تنکابن

مشاهده ۹۱
۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۱۲:۳۳

ساسان کابلی بخشدار تنکابن در برنامه «بزن بریم روستا» میزبانی از مخاطبان رادیو صبا را در این شهرستان به عنوان جایزه مسابقه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «بزن بریم روستا» عنوان یکی از برنامه‌های جدید رادیو صباست که از اول اردیبهشت با هدف توسعه گردشگری روستایی و معرفی روستاهای مختلف کشور و جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری آن راهی آنتن می‌شود.
«بزن بریم روستا» با سفر به استان‌های مختلف کشور شروع می‌شود و در هر قسمت ابتدا میزبان مسئولین شهر می‌شود.
این برنامه در هفته جاری در سفر به استان مازندارن با ساسان کابلی بخشدار شهرستان تنکابن گفتگو کرد.

بخشدار تنکابن در این گفتگو از سواحل شهرستان، روستاهای بخش، جاذبه‌های طبیعی، دهکده سفال به عنوان جاذبه‌های گردشگری این شهرستان نام برد.
کابلی در این گفتگو به جاذبه‌های اقتصادی شهرستان اشاره کرد و دغدغه‌های مردم را بیان کرد، وی اهالی تنکابن را را مردمی غیرت مند نسبت به زمین‌های کشاوری یاد کرد و گفت: کاشت برنج در این منتطقه برای کشاروزان صرفه اقتصادی ندارد ولی مردم اینجا نسبت به زمین اجدادی خود غیرت خاصی دارد که اجازه ساخت و ساز نمی دهند و هنوز در این زمین‌ها شالی کاری می‌کنند.
در این برنامه مسولین با طرح یک سوال درباره روستاهای شهرستان مخاطبین را به چالش کشیده و هدیه اقامت در مناطق بومگردی را به را تقدیم برندگان می‌کند.
بخشدار تنکابن این سوال را برای مخاطبان مطرح کرد که «اولین کارخانه چایی مازندارن چه نام داشت و به کدام منطقه تعلق دارد؟»
میزبانی از ۵ خانواده در این شهرستان را به عنوان جایزه مسابقه اعلام شد.

«برن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پَر تقدیم مخاطبان می‌شود و همزمان با پخش از شبکه رادیویی صبا از رادیو مازنداران هم راهی آنتن می‌شود.

امتیاز شما