امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی صنعت برق روی خط «نمودار»

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۰۷:۴۶

برنامه «نمودار» دوشنبه 27 فروردین، میزبان سخنگوی صنعت برق می‌شود و در مورد برچسب انرژی، ساختمان‌های اداری گفت و گو می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرعامل توانیر با صدور ابلاغیه ای، دستور داد در حرکتی سراسری، ممیزی اخذ برچسب انرژی در همه ساختمان‌های اداری ٥٦ شرکت زیرمجموعه شرکت توانیر آغاز شود.

 طبق اعلام توانیر، ناترازی عرضه و مصرف برق در تابستان اهمیت توجه به مصرف بهینه برق را دوچندان ساخته که یکی از راهکارهای موثر در مصرف بهینه برق انجام فرآیند ممیزی است.

 ممیزی انرژی برای شناسایی ناکارآمدی‌ها، فرصت های صرفه جویی در مصرف انرژی و بهبود کارایی انجام می‌شود و نقش مهمی در شناسایی فرصت های بالقوه صرفه جویی انرژی در ساختمان‌ها ایفا می‌کند.

 از انجایی که آگاهی از رتبه مصرف انرژی ساختمان‌ها، راهکارهای صرفه جویی انرژی نیز می‌باشد، این اقدام می تواند به عنوان الگویی برای کلیه ساختمان‌های اداری در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

از همین رو برنامه «نمودار» دوشنبه 27 فروردین، میزبان سخنگوی صنعت برق می‌شود و در مورد جزئیات  برچسب انرژی، ساختمان‌های اداری گفت و گو می‌کند.

 گفتنی است «نمودار» این هفته به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای زهرا رحیمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می‌شود

امتیاز شما