امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی روش های علمی‌ برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان

مشاهده ۹۵
۱۴۰۳/۰۱/۲۶- ۱۰:۴۰

برنامه «تالار آیینه» شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سعید مبشری تهیه کننده برنامه «تالار آیینه» بیان کرد: یکشنبه بیست و ششم فروردین کتاب « معرفی روش های علمی‌برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان» اثر « سیلوانا کلارک» در برنامه معرفی می‌شود.

 وی ادامه داد: «سیلوانا کلارک» از تخصص خود به عنوان یک سخنران حرفه ای برای تهیه مجموعه ای از کتاب های خودیاری استفاده کرده است که اطلاعات عملی در مورد استفاده از خلاقیت برای بهبود روابط، چه در خانه و چه در محل کار ارائه می دهد.

 «کلارک» به مدت ده سال برنامه فعالیت های خانوادگی را اجرا کرد و به مدت پنج سال در پیش دبستانی تدریس کرد و سپس به صحبت کردن و نوشتن حرفه ای پرداخت.

 این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: در کتاب« روش های علمی‌برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان» با صد و پنجاه روش آزمایش شده به وسیله پدران و مادران برای بالا بردن حس اعتماد به نفس در کودکان آشنا می‌شوید. و از شیوه‌هایی آگاه می‌شوید که برای سهیم شدن در لحظه‌های پر از شادی، آموختن مهارت های فردی و گرامی داشتن موقعیت های استثنایی، تشویق خلاقیت و تأیید دستاوردها بی اندازه سودمندند.

مبشری به نمونه‌هایی تهیه آلبومی‌برای برجسته ساختن دستاوردهای افراد خانواده، احترام گذاشتن به عقاید فرزندان، اجازه دادن به بچه‌ها که خودشان برای جشن تولدشان برنامه ریزی کنند و قدردانی کردن از دستاوردهای کودکان  دراین کتاب اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند برنامه «تالار آیینه» را از شنبه تا سه شنبه ساعت با اجرای شهاب شهرزاد ۲۲:۳۰ از رادیو ایران بشنوند.

 

امتیاز شما