امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

وعده ای که صادق شد

مشاهده ۱۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۶- ۰۹:۴۳

برنامه «بحث روز» یکشنبه 26 فروردین، به طور ویژه به عملیات غرور انگیز «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه ربانی تهیه کننده برنامه «بحث روز» گفت: پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشید. در این نمایش خیره‌کننده سپاه پاسداران با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول‌الله(ص)» با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند.

 وی  ادامه داد: حمله‌ای رعدآسا و طوفانی که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و خبیث صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت پذیرفت، هشداری مرگبار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان بود. در عین حال جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پای‌بندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌کند.

 ربانی افزود: به همین منظور امروز در ویژه برنامه «بحث روز» با حضور دکتر محمدتقی آقایان تحلیل گر مسائل منطقه، دکتر علی ودایع تحلیل گر مسائل بین الملل و دکتر هوشنگ شیخی تحلیل گر غرب آسیا به بررسی عملیات غرور انگیز «وعده صادق» با رمز »یا رسول الله» خواهیم پرداخت.

  شایان ذکر است این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای امیرعلی عسکری ساعت ۱۲:۴۰ بر روی آنتن رادیو ایران می رود.

امتیاز شما