امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی مدیرکل شبکه اترک با پیشکسوتان دفاع مقدس استان

مشاهده ۹۴
۱۴۰۳/۰۱/۲۰- ۱۱:۴۷

در نشست هم اندیشی مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی با پیشکسوتان دفاع مقدس استان، موضوعات مختلف حوزه ایثار و شهادت و موضوعات مرتبط با فرهنگ ، بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا واعظی مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در نشست هم اندیشی با پیشکسوتان دفاع مقدس استان  که در سالن اجتماعات شهید امانی شبکه اترک برگزار شد، با اشاره به فعالیت های صدا و سیما گفت : صدا ،سیما،خبر و فضای مجازی محتوا را با هدف امید و آگاهی بخشی تولید می‌کند و مخاطب کشش سخن طولانی را ندارد و تولیدات باید متناسب با شرایط روز جامعه باشد .

مدیرکل شبکه اترک افزود : صدا و سیما با راه اندازی 200 کانال و شبکه در راستای مناظرات و تبلیغات در بحث انتخابات کار بزرگی انجام داد و مردم را درگیر شارکت درانتخابات کرد. حضرت آقا راضی بودند و تشکر کردند .رهبر معظم انقلاب از این اقدام رسانه ملی رضایت داشتند و از صداوسیما تشکر کردند.

دکتر واعظی گفت :21  مناظره برگزار کردیم که بیش از 170 بار در شبکه استانی پخش شد و با رضایت اکثریت و بدون هیچگونه نارضایتی همراه بود .

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با بیان اینکه صدا و سیما تلاش می‌کند تا همه دیده شوند،گفت: در حال حاضر جنگ، جنگ رسانه‌هاست و 90 درصد بار آن بر دوش صدا و سیما است

مدیر کل شبکه اترک با بیان اینکه صدا و سیما دلسوز نظام است و بیشترین دلسوزی به نظام را دارد،گفت : صدا و سیما نقش تعیین کننده در حجاب ، اقتصاد ، فرهنگ و... دارد

واعظی گفت : مستند شهدا در حال ساخت است و پیشنهاد دادیم سریالی با محوریت برکات و خدمات انقلاب اسلامی‌با تم طنز ساخته شود و باید در حوزه شناخت استان کارکرد و هزینه کرد .

ایشان با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و همچنین استاندار همراه رسانه استانی می‌باشد ، گفت : خراسان شمالی استانی در حال توسعه است و صدا و سیما با تمام توان تولیدات خود را با برنامه ریزی و دغدغه مندی نسبت به جامعه پیش خواهد برد تا سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در استان مشارکت نمایند .

دکتر واعظی افزود: شبکه استانی اترک در روز قدس با 10 شبکه سراسری ارتباط زنده برقرار کرد .

در این نشست تعدادی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس استان با بر شمردن اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جدید، رسانه را یکی از ظرفیت های مهم در تفهیم اسلامی و انسانی دانستند و وقایع مختلف مردم نشان دهنده وحدت در جامعه است تاکید کردند صدا و سیما با تولید برنامه‌های مختلف می تواند در تثبیت باورهای مردمی و همچنین فرهنگ مقاومت در جامعه نقش تأثیر گذتری داشته باشد که نمونه اش را در انعکاس مشارکت های مردم اقشار مختلف مردم به ویژه در انتخابات ، راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس شاهد بودیم . 

همچنین پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس نیز حمایت قاطع خود را از رسانه استانی ابراز و در رابطه با راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی و پخش مناظرات و تبلیغات نامزدین و از سوی دیگر نسبت به پوشش مناسب رسانه ای روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمودند.

امتیاز شما