امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش راهپیمایی روز قدس در شبکه اترک

مشاهده ۸۱
۱۴۰۳/۰۱/۱۸- ۱۰:۳۹

صداوسیمای خراسان شمالی با اعزام و استقرار گروه‌های خبری، رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی حضور حماسی مردم  در راهپیمایی باشکوه روز قدس را منعکس کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای شبکه اترک با تهیه و پخش ویژه برنامه «مظلوم مقتدر» به مدت 180 دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی و بیش از 60 دقیقه ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری ( یک، دو، سه، چهار، پنج، امید، آموزش، قرآن و خبر) و استقرار 3 گروه تلویزیونی و یک استودیوی تولید و پخش حضور آگاهانه مردم را به نمایش گذاشت.

معاونت صدای شبکه اترک  هم با تهیه و پخش ویژه برنامه «مقتدر مظلوم» به مدت 180 دقیقه با حضور کارشناسان ، ارتباط تلفنی و ارتباط با گزارشگران مناطق شهری و روستایی، به صورت زنده تهیه و پخش شد .

معاونت خبر شبکه اترک نیز با تهیه 5 گزارش تولیدی و محتوایی ، اعزام 22  گروه خبری و بیش از 15 دقیقه ارتباط زنده با شبکه خبر 1و 2 سعی کرد تا صحنه‌هایی از حضور پرشکوه مردم در مناطق شهری و روستایی را به تصویر بکشد . 

همچنین معاونت فضای مجازی شبکه اترک با تهیه و بارگذاری بیش از 65 قطعه عکس، خبر، پوستر، نماهنگ ، فتوکلیپ و اعزام 2 گروه از همکاران این رویداد عظیم را پوشش داد .

امتیاز شما