امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
از شبکه سحاب معاونت برون مرزی؛
از شبکه سحاب معاونت برون مرزی؛

«نقد هنری» در رادیو ارمنی

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۲/۱۲/۲۳- ۱۳:۱۴
تعداد بازدید:196

برنامه رادیویی «نقد هنری» با هدف برجسته سازی آثار و نمودهای هنری و فرهنگی ایرانیان با تاکید بر جنبه‌های ارمنی آن، پنج شنبه‌ها از رادیو ارمنی شبکه سحاب پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه در حوزه فرهنگی ارمنستان و تاثیرپذیری زیاد آن از فرهنگ ایرانی سخن می‌گوید. تاثیر و نفوذ ایرانیان آثار و نمودهای برجسته‌ای را بر جنبه‌های تمدن ارمنی باقی گذارده است و در طی دوران کنونی ارمنستان به سنت‌های ایرانی وفادار مانده است. نظر به آشنایی جامعه مخاطب با فرهنگ ایرانی در این برنامه سعی شده که تازه‌هایی مانند: کتاب، فیلم، تئاتر و ... برای مخاطب مورد نقد و بررسی قرار گیرد که در برنامه روز پنج شنبه 24 اسفندماه پخش می‌شود موضوعاتی همچون: معرفی 10عنوان کتاب پرفروش در حوزه کودک در ماه گذشته میلادی، اخبار مربوط به جشنواره برلین و نیز 96 امین دوره اسکار، به زبان ارمنی تقدیم شنوندگان و مخاطبان می‌شود.

در برنامه «نقد هنری» گزارش تلفنی و مصاحبه با کارشناس در مورد تحولات و رویدادهای فرهنگی هفته گذشته در ایران و ارمنستان نیز سخن گفته می‌شود.

برنامه «نقد هنری» از رادیو ارمنی شبکه سحاب، پنج شنبه‌ها ساعت 18:30 به وقت تهران، با تهیه کنندگی مرتضی احمدی، گویندگی مشترک آرتویت زهرابیان و کارینه راطیوس داود و گزارشگری آرپی الله وردی پخش می‌شود.

این برنامه بلافاصله پس از پخش بر روی تارنمای رادیو به آدرس https://iranradio.ir/hy بارگزاری می‌شود.

امتیاز شما