امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناسان "غزه تحت حمله" پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛
کارشناسان "غزه تحت حمله" پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛

آتش بس در غزه و کارشکنی‌های اسرائیل

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۲/۱۲/۱۹- ۱۳:۱۳
تعداد بازدید:127

برنامه "غزه تحت حمله" GAZA UNDER ATTACK روند برقراری آتش بس در غزه را زیر ذره‌بین کارشناسانه می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "غزه تحت حمله" در گفت‌وگو با کارشناسان فرآیند برقراری آتش بس در نوار غزه و مانع‌تراشی رژیم صهیونیستی در این مسیر را بررسی می‌کند.

این برنامه در همین رابطه نظرات کارشناسان را جویا می‌شود و گفت‌وگو می‌کند با دزموند تامپسون، ناشر و تحلیلگر سیاسی و دکتر متیو آلفورد،  نویسنده و مدرس سیاست بین‌المللی در دانشگاه باث.

جنبش مقاومت فلسطین، حماس می‌گوید رژیم اسرائیل تمام تلاش‌های میانجی‌گران برای دستیابی به توافقی در مورد آتش‌بس برای توقف نسل‌کشی در غزه را خنثی کرده است.

کارشناسان برنامه ضمن ابراز نظرات خود درباره اوضاع نوار غزه بعد از حمله اسرائیل به این منطقه، پیش‌بینی خود را درباره مذاکرات صلح در قاهره ارائه می‌دهند.

دزموند تامپسون و متیو آلفورد همچنین به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهند که ادامه جنگ در نوار غزه چه پیامدهایی برای مردم فلسطین و جامعه جهانی دارد؟ و نقش آمریکا در مذاکرات صلح با وجود حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی چیست؟

برنامه «غزه تحت حمله» امروز ساعت ۲۳:۳۰ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/150123این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما